Terug

problemen met bewijs terugsturen van hotloge

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: bol.com

20/06/2023

Beste , Ik kocht 17_12_2022 een Garmin horloge . met garantie. 7 mei 2023 was deze stuk . ik vroeg aan bol.com een terugstuurformulier aan voor herstel en verstuurde het horloge hier mee terug .volgens hen is deze horloge niet aangekomen .Ik heb van de dagbladhandelaar een SMS ontvangen als bewijs .Dit bewijs is volgens bol.com niet gelding.wat kan ik nog meer doen , of wat moet bol com hier doen aub ?Op de site geeft men aan dat binnen de 15 dagen het horloge niet hersteld is, dat ik dan recht heb op terugbetaling . willen jullie me hierbij helpen aub ? Ik verstuur U het e-mail verkeer gericht aan u door met al het mailverkeer en bewijzen .


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform