Terug

Problemen met betaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. H.

Naar: VINTED

22/02/2024

BesteIk wens een klacht in te dienen tegen Vinted.Een koper kocht bij mij een voetbalshirt aan ter waarde van 90 EUR. Dit shirt werd door mij verpakt in een doos en mooi toegeplakt. Het pakje werd verstuurd via Mondial Relay met trackingnummer 42990119. Het pakje werd binnen de tijd verstuurd en werd afgeleverd in het gevraagde ontvangstpunt. Bij ontvangst van het pakje beweert de koper dat de doos helemaal leeg was. Vinted betaalt de koper helemaal terug en annuleert de transactie. Ik krijg géén vergoeding.Ik eis een volledige vergoeding van 90 EUR aangezien ik aan alle voorwaaden heb voldaan.Waarvoor dank.Met vriendelijke groetenKen

Berichten (14)

VINTED

Naar: K. H.

22/02/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. H.

22/02/2024

Hallo liebes Mitglied, vielen Dank fa¼r deine Nachricht. Es sieht so aus, als ha¤ttest du uns bereits a¼ber dieses Problem informiert. Wir arbeiten derzeit daran und werden deine Anfrage so schnell wie ma¶glich beantworten.Im Moment brauchst du uns nicht noch einmal a¼ber das Problem zu informieren. Warte einfach auf unsere Antwort - so ka¶nnen wir dein Problem viel schneller la¶sen. Vielen Dank fa¼r deine Geduld!Liebe Gra¼aŸeDas Vinted-Team

K. H.

Naar: VINTED

22/02/2024

HalloJullie bekijken mijn berichten niet op het platform, dat geeft uiteraard de indruk dat jullie er NIET mee bezig zijn. In bijlage het bewijs dat het pakje werd geleverd.Mvg

VINTED

Naar: K. H.

22/02/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. H.

22/02/2024

Madame, Monsieur,Nous confirmons la bonne réception de votre demande et y répondrons dans les meilleurs délais.Merci pour votre patience.Cordialement,Latifa L'équipe Vinted

K. H.

Naar: VINTED

22/02/2024

GoedenavondIk kreeg van Vinted het bericht in bijlage.Echter kreeg ik nog niets betaald. Vinted bekijkt op hun platform niet eens hun berichten! Ik kan zelfs niet terugsturen op hun bericht! Ik heb aangetoond dat ik het pakje heb verstuurd én dat het pakje werd afgeleverd. Vinted heeft nog steeds niet opgelost! Ongeacht wat ze beweren! Klantenservice beneden alle peil!Mvg

VINTED

Naar: K. H.

22/02/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. H.

23/02/2024

Dear reader, This message confirms receipt of your email. We will reply as soon as possible. Yours sincerely,Ieva Team Vinted

K. H.

Naar: VINTED

23/02/2024

GoedenavondJullie sturen mij steeds dezelfde berichten via jullie platform Vinted (zie twee bijlagen).Jullie beweren dat het probleem is opgelost maar dat is het helemaal niet! Ik heb nog steeds GEEN geld gekregen voor mijn verkocht item. Jullie kunnen via de tracking die ik hier reeds doorgaf controleren dat het pakje inderdaad door de koper werd ontvangen. De koper beweert dat er niets in het pakje zat en jullie annuleren de transactie ZONDER mij hierover aan te spreken. Iedereen kan uiteraard beweren dat er niets in het pakje zat.GELIEVE DIT BERICHT EN MIJN BERICHTEN OP JULLIE PLATFORM GRONDIG TE LEZEN EN MIJ VAN ANTWOORD TE DIENEN!Klantenservice is beneden alle pijlen! Ik kan zelfs niet reageren op jullie berichten op jullie platform!HET PROBLEEM IS NIET OPGELOST!Groeten

VINTED

Naar: K. H.

23/02/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. H.

24/02/2024

Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Maria Team Vinted

K. H.

Naar: VINTED

12/03/2024

BesteDe klacht is nog steeds niet behandeld!

VINTED

Naar: K. H.

12/03/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. H.

12/03/2024

Hello there,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Anton Team Vinted


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform