Terug

Problemen met betaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Hello Fresh

09/11/2023

Beste, ik bestelde verschillende boxen bij hello fresh. Er waren problemen met de betaling ondanks zelfs geld voor te storten op Paypal. Account werd beindigd. Ik had geen betalings gegevens dus verwachte een factuur te ontvangen. Deze Is nooit gekomen. (Bestellingen een aantal maanden geleden) tot nu: alle facturen samen. Met de melding indien niet betaald voor 15.11.2023 gaat dit naar een incasso. (Verzendingsdatum 27.10.2023) ik heb meteen een deel betaald en contact opgenomen met hello fresh met de vraag om de overige betalingen in de komende 2 maanden te mogen uitvoeren. (2x 62,99€) Collega hello fresh is dit gaan navragen maar dit is niet mogelijk? Beter nog het word niet gedaan? Ik weiger nu al extra kosten te betalen daar ik voor de uiterste datum contact heb opgenomen met de schuldeiser om een betalingsplan af te spreken. En de betalingen ook nog zal uitvoeren. Dit is geen correcte en een zeer klantonvriendelijke manier van omgaan met openstaande schulden.

Berichten (1)

Hello Fresh

Naar: N. V.

09/11/2023

Beste Nori,Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat het niet goed isgegaan met de betalingen en het niet mogelijk is een betalingsplan teregelen. Helaas is dat inderdaad niet altijd mogelijk, hier zitten veelvoorwaarden aan vast en kan in dit geval dus niet. Ik heb meerdere gegevensvan je nodig om mee te kunnen kijken met je, als je nog verder geholpen wilworden, kan je het beste contact opnemen via hellofresh.be/contact-us.Groeten,Amber van HelloFreshOn Thu, Nov 9, 2023 at 5:08'¯PM


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform