Terug

Problemen met betaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. H.

Naar: VINTED

25/07/2022

Beste Ik heb enkele dagen geleden een item verkocht op Vinted. Mevrouw heeft het betaald en wou het graag vezenden met een bpostlabel. Ik stuur het pakketje op volgens de gevraagde manier en geef de trackingscode in. Blijkbaar is er bij Vinted iets misgelopen want enkel dagen later kreeg ik melding dat de bestelling is geannuleerd en het geld weer is overgemaakt aan de koper. Mevrouw heeft het pakketje aangekregen via Bpost, heeft ze gemeld en is te bekijken via de trackingscode. Vinted heeft het geannuleerd waardoor zij haar geld heeft teruggekregen én het pakketje. Vinted zegt dat er onderling een betaling moet gebeuren maar mevrouw weigert zogezegd 2x te betalen en heeft ondertussen ook geen geld meer. Vinted wil niet echt helpen en de vrouw lacht en verlaat het gesprek. Ondertussen ben ik mijn geld voor het item kwijt en het voorschot van de verzending van €5,7 ook. Hopelijk kunnen jullie mij helpen en stoppen deze wanpraktijken. Alvast bedankt! Vriendelijke groeten Meredith Huysmans

Berichten (3)

VINTED

Naar: M. H.

25/07/2022

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 72h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: M. H.

27/07/2022

Hello, Meredith,I hope you're alright.I'm just dropping in to let you know that I've contacted the carrier to launch an investigation. I'll get back to you as soon as there's an update.Your patience is deeply appreciated.Talk soon,Deimante Team Vinted

VINTED

Naar: M. H.

29/07/2022

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform