Terug

Problemen met betaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. K.

Naar: VINTED

24/08/2020

Beste, enkele weken geleden maakte ik een account aan op Vinted. Ik heb thuis heel wat broeken liggen van het merk Dsquared (Die ik al gedragen heb). Deze broeken zijn duur in aankoop & daarom wou ik de broeken ook niet zomaar weggooien. Ik heb enkele broeken te koop gezet op Vinted. Vorige week, 17 Augustus 2020, kreeg ik een mail dat 1 van de broeken verkocht was. Ik heb toen het proces van Vinted gevolgd en de broek vorige week vrijdag verstuurd met Mondial (De leverancier van Vinted). Ik heb toen bericht gestuurd naar de koper dat ik de broek op de post had gedaan. Enkele uren later kreeg ik een mail van Vinted dat er twijfels zijn over de authenciteit van de Jeans, en dat ik moest bewijzen dat het over een originele jeans ging. Aangezien de Jeans niet nieuw is, heb ik dus ook geen kas etiket meer. Ik heb wel foto's toegevoegd van het etiket in de binnenkant van de broek. Vandaag, maandag 24 Augustus kreeg ik van Vinted een mail dat het product gecontroleerd is en dat het over namaak gaat. Er staat ook in de mail dat de koper zijn geld terug krijgt & dat hij de broek niet hoeft terug te sturen. Ik kan dit echt niet begrijpen dat dit zomaar kan? De broek is uiteraard geen namaak. Ik heb toen contact opgenomen met de koper & de koper beweert dat hij van niks weet en dat hij het ook bizar vindt dat Vinted zegt dat het over een namaak broek gaat, aangezien hij zegt dat hij kan zien dat het geen namaak is. Ik kan niet begrijpen dat dit de procedure van Vinted is. Ik vind het niet enkel jammer van de dure broek, maar vooral ook jammer omdat er hoogst waarschijnlijk nog mensen zullen zijn die op deze manier zullen opgelicht worden. Ik heb ondertussen al contact proberen opnemen met Vinted, maar ik krijg in geen geval nog antwoord.

Berichten (3)

VINTED

Naar: K. K.

24/08/2020

Hello, Thank you for contacting me.Currently, I can only see the email that you've contacted me from, so I'll need some more information. Could you please tell me your username and the username of the buyer?Hope to hear from you soon,Armandas

K. K.

Naar: VINTED

25/08/2020

Hi Armanda,My username is kevin.knoThe username from the buyer is SamikoolThank you in advance.

VINTED

Naar: K. K.

07/09/2020

Hi there,I'd be happy to help you out with this! Could you please reply to this message thread with the username of the other Vintie involved and the item description?Best wishes, Urte


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform