Terug

Problemen met betaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. R.

Naar: UNIGRO

24/08/2020

Beste,Ik bestelde een condensatiedroogkast bij Unigro.De rekening van Juli was te laat betaald maar ik kreeg een aanmaning dat ik al herhaaldelijke keren een schriftelijke ingebrekestelling had gehad en daar geen gehoor aangaf.Nu ik dien deze klacht in voor mijn moeder Mevr Rosa Donders.Deze vrouw is 81jaar en is niet de eerste keer dat ze er iets besteld en normaal altijd correct betaald.Nu gaat dit over een bedrag van 31.35 euro die ze nu nog 2x moet betalen telkens voor de tweede van de maand.Dus Juli was wat later betaald dan de aangegeven datum en daar hebben ze Mevrouw voor op de zwarte lijst gezet. Ik vind dat dit niet kan en zeker al niet met een dame van 81j die altijd een goede klant is geweest.Ik heb hierbij mijn moeder ook gezegd van daar niets meer te kopen. En ik vind ook dat dat met de Nationale Bank ook moet geregeld worden. Ik dank u voor respons MvgNancy Ros

Berichten (6)

UNIGRO

Naar: N. R.

07/09/2020

DATA NOT AVAILABLE

N. R.

Naar: UNIGRO

07/09/2020

Beste,Hierbij vermeld ik nogmaals dat wij nooit rappelbrieven hebben ontvangen. Daarbij komt dat wij ook geen respons gaven aan deze brieven.Maar iemand op een zwarte lijst zetten voor enkele euros sorry dat betaamt ook niet van klantvriendelijk zijn . En wat ik ook wil vermelden is dat er geen respons word gegeven aan zogezegde rappel brieven waarom dan geen contact zoeken even een telefoontje is snel gedaan.Mvg Nancy

UNIGRO

Naar: N. R.

07/09/2020

DATA NOT AVAILABLE

UNIGRO

Naar: N. R.

08/09/2020

Beste mevrouw Ros,Wij danken u voor uw respons.Wij gaan mevrouw niet van de lijst halen omdat dit wel terecht was.Wij begrijpen dat u dit niet klantvriendelijk vind , maar wij zijn verplicht om de wet van de nationale bank te volgen.Onze excuses hiervoor.Hopende u voldoende gea¯nformeerd te hebben, verblijven wij met de meeste hoogachtingMet vriendelijke groetenUw consulente SarahKlantendienst UnigroVan: Klanten Verzonden: maandag 7 september 2020 10:26Aan: Compliance Onderwerp: FW: Klacht - Problemen met betaling - (CPTBE01018696-02) [MSG-1286263]--------------------------- Original message ---------------------------

N. R.

Naar: UNIGRO

25/09/2020

Geachte Unigro Hierbij is de rekening van 86 euro zogenaamde interesten voor nalatigheid!!! betaald.Ik blijf erbij dat iemand die al meerdere jaren koopt bij Unigro behandeld word als wanbetaler wat ik dan ook niet begrijp is dat jullie geen lijst hebben met zulke mensen en er niks meer aan verkoopt.Dat noem ik uitbuiten want mensen die niet op tijd (zogenaamd ) betalen moet je ook niks meer verkopen en zeker niet op afbetaling.Dat is pas oplichterij.

UNIGRO

Naar: N. R.

29/09/2020

Beste mevrouw Ros,Wij begrijpen uw reactie en gaan deze klantennummer blokkeren.Nogmaals bedankt voor uw begrip en medewerking.Hopende u voldoende gea¯nformeerd te hebben, verblijven wij met de meeste hoogachtingMet vriendelijke groetenUw consulente SarahKlantendienst UnigroVan: Klanten Verzonden: dinsdag 29 september 2020 13:56Aan: Compliance Onderwerp: FW: Klacht - Problemen met betaling - (CPTBE01018696-02) [MSG-1299696]--------------------------- Original message ---------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform