Terug

Problemen met betaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: TUI Belgium - TUIfly

13/04/2020

INGEBREKESTELLINGBeste, op 6/12/20 hebben wij een pakketreis geboekt voor 2 personen naar New York van 18 mei tot en met 26 mei 2020. We hebben tevens een voorschot betaald van €1000 via Bancontact. Met een saldo van €1945,61 te betalen voor 18/4/20. Nu heb ik via mail een aanmaning ontvangen om het saldo te betalen voor een reis die zeker niet kan doorgaan (CORONA). Ik zal dit saldo dan ook niet betalen en eis een herziening van de factuur.Waarom het saldo betalen van iets wat zeker geannuleerd wordt? Dat men het voorschot omzet in een voucher kan ik nog aanvaarden. Bovendien is na wat zoekwerk in de website van TUI te vinden dat de uiterste betalingstermijn opgeschort is naar 3 weken. Nogal wat cynisch begint de mail met de woorden: staan je valiezen klaar? Vriendelijke groeten. John Drossart


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform