Terug

problemen met betaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: bol.com

11/11/2019

Beste, ik wou facturen betalen via bancontact maar er is daar al dagen een storing mee waardoor ik niet kan betalen. Ik heb bol.com daar vrijdag 8/11 over gecontacteerd. Ik kan nog steeds niet betalen met bancontact maar krijg wel herinneringskosten aangerekend. Ik vind dit onterecht

Berichten (1)

bol.com

Naar: A. C.

11/11/2019

Beste mevrouw Pellens,U heeft contact opgenomen met onze klantenservice omdat u niet kon betalen via bank contact.Er is inderdaad een storing geweest maar die zou inmiddels moeten zijn opgelost.Ik raad u dan ook aan om even uw cookies te verwijderen of een andere browser te gebruiken.Mocht u dan nog niet kunnen betalen kan u de betalingen ook handmatig doen.U kan betalen op rekeningnummer NL27 INGB 0000 026500, BIC: INGBNL2A ten name van bol.com. Vermeld uw factuurnummer in de omschrijving. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd en wens u nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet,Anuskabol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform