Beste , ik boekte bij jullie 8 vliegtickets naar Israel met TA. Op 18/10 kreeg ik een mail dat de vlucht geannuleerd werd en ik recht op een volledige terugbetaling heb. In die mail was er een link naar jullie site met de melding dat op 'mijnlastminute.com' kan ik de mogelijkeheden bekijken. Daar waren er geen speciale opties voor geannuleerde vluchten toegevoegd. De enige optie was de knop 'boeking annuleren' . Van de ene kant moest ik gewoon bevestigen dat ik er akkoord ben met de annulatie en wil de procedure voor de terugbetaling beginnen maar ik was niet zeker of dit de goede knop was. De volgende dagen heb ik verschillende keren geprobeerd om contact met jullie op te nemen maar de virtuele chat liet geen bericht schrijven en gaf me alleen de optie 'boeking annuleren' en de telefoonlijn verwees mij naar jullie site. Nadat mijn pogingen op verschillende dagen geen resultaten leverden, heb ik op 23/10 de enige optie die ik had - boeking annuleren - gebruikt. Maar dan bleek het dat het als een spontane annulatie werd behandeld ( hoe kan je een geannuleerde vlucht nog eens annuleren?!) met teruggave van slechts de reeds betaalde taxen.Pas op 06/11 kreeg ik iemand aan de chat. Daarna had ik een telefoongesprek met jullie claims team en hij beloofde om bij TA een aanvraag voor de rest van de terugbetaling te doen. Ik kreeg een mail van TA waaruit bleek dat er niet werd gesproken over het feit dat de vlucht door TA werd geannuleerd en dat ik het recht heb voor een volledige terugbetaling. Op 28/11 en op 5/12 heb ik jullie ge-emaild, maar kreeg nog geen antwoord. Ik probeerde TA te contacteren. Ze bevestigden dat ik recht heb op een volledige terugbetaling maar jullie , het reisagentschap verantwoordelijk zijn dat het geregeld wordt.Inmiddels wacht ik al meer dan 2 maanden op mijn terugbetaling en hoop ik dat dit probleem snel opgelost wordt.Met vriendelijke groeten Rivka Geminder