Onze vlucht van Tui was op 20 juli 2023 vanuit Brussel naar Punta Cana, meer als 3 uren vertraagd.(TB165) Oorspronkelijk ging deze om 11u vertrekken. Toen werd hij vertraagd tot 13u. Hiervoor kregen we een eet voucher van 15 euro,die bijlange niet de hele vertraging compenseerde. Uiteindelijk werd er afgeroepen dat de vlucht nog eens zou vertragen tot 14u10. Omstreeks 14u50 zijn ze pas beginnen met boarden. De luchthaven heeft die 2de vertraging niet meer geregistreerd, want toen ik op een website voor een compensatie vroeg voor een vertraagde vlucht van 3 uren of langer, wisten ze van de 2de vertraging niets af. Dan wisten ze ons te zeggen dat het entertainment systeem voor een vlucht van 9 uren lang niet werkte...bij de terugreis..´een vlucht van 13 uren kregen we de avond voordien weer te horen dat het entertainment systeem niet zou werken. Weer een lange vlucht zonder iets om handen. De service was ook totaal niet goed. Amper iets te drinken gekregen en als we belde voor een steward, kwam gewoon niemand opdagen. Ik zag sommige mensen zelfs doorheen het vliegtuig lopen om een bekertje drank te gaan halen, omdat er gewoon niemand kwam. De week van 5 augustus waren we terug, hebben we voor dit alles een klacht neergelegd bij Tui en werd ons voor een reis voor 3 personen, die ons 7500 euro koste, een compensatie beloofd van 100 euro. Dat is dus ongeveer 33,33 euro per persoon voor heel de last die we hebben moeten ervaren. Ik kreeg een link van Tui waar ik op moest klikken om de betaling te accepteren, deze link werkte niet. Meermaals voor gebeld, ze kende het probleem en ik moest hun mn bankrekening nummer doorsturen. Dit zou dan in orde worden gemaakt. 15 september...nog steeds geen 100 euro ontvangen. Ik contacteer Tui hierover, beweren ze dat ik de betaling al lang gehad zou moeten hebben...na een hoop discussies en uiteindelijk een kopie van mn bankrekening uittreksels om aan te tonen dat dit niet zo was, gingen ze de boekhouding hierover contacteren. 2 weken heeft dit geduurd. Nu hebben ze mij beloofd dat het geld er rond de 25 ste september zou opstaan. Na ettelijke dagen wachten en hun opnieuw mailen, weer geen storting ontvangen. ik weet 1 ding wel heel zeker...ik reis NOOIT meer met Tui.