Beste, Onze Ryanair vlucht van Sevilla naar Charleroi op 15 juli 2023 werd geannuleerd. Op 14 juli diende ik een schadeclaim in cfr EU261.Op 20 juli kreeg ik een mail van Ryanair, waarin vermeld stond :Dear Andy Herman,We sincerely regret the disruption on your flight 6445 from Seville - SVQ to Brussels Charleroi - CRL on the 2023-07-15.We wish to confirm that a transfer payment for the sum of 1200 EUR has been authorised by Ryanair in full and final settlement of your claim under EU 261. Please allow 10 working days to receive this payment.Tot op heden heb ik echter nog steeds geen betaling ontvangen. Ik nam verschillende keren met Ryanair contact op met de mededeling dat ik de storting niet ontvangen heb. Ik vroeg een bewijs van betaling, maar dit konden ze me niet bezorgen. Er wordt telkens verwezen naar het feit dat het bedrag gestort is op de rekening, waarvan enkel de 4 laatste cijfers zichtbaar zijn ( en deze stemmen overeen met mijn rekeningnummer ). Er wordt meegedeeld dat het bedrag gestort werd op 24/07/2023 en dat de storting niet terugbetaald werd. Ik vroeg het referentienummer, wat me bezorgd werd. Hierdoor nam ik contact op met mijn bank. Ook zij vinden geen storting terug en kunnen niet verder aan de slag. Ryanair kan me niet bewijzen dat ze het bedrag van € 1.200,00 als schadevergoeding reeds aan mij gestort hebben. Hierbij het laatste mailverkeer met Ryanair : Dear Mr. Herman,I refer to your correspondence dated 10/08/2023.I would like to inform you that have requested our banking department to trace back your transaction. They have confirmed that a bank transfer for the amount of 1200 EUR was processed on the 24/07/2023 to the provided bank account ending with ****XXXX, and we have had no notification from the bank of this transaction being declined.A Transaction Reference Number (TRN) was also requested for this transaction. The TRN number is a unique reference number used to identify individual payments (e.g. SWIFT payment messages or credit card authorisations).TRN: XXXXXXXXXXGiven to the above, I regret to inform you that we are not in the position to reissue your payment.