Terug

problemen met betaling na klacht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. K.

Naar: IKEA BELGIUM

19/12/2023

Het betreft hier een compensatie nadat ik veel geduld heb gehad met levering , over en weer rijden naar klantendienst en ga zo maar verder.Er werd me dan compensatie beloofd.Zie hieronder de mails ... dit dateert ondertussen IKEA dossiernummer: 9969272/10003820/10037610Hej Luc, Bedankt voor je feedback. Ik zie dat de terugbetaling in goederen is opgestart, hou er rekening mee dat de terugbetaling binnen 14 werkdagenword terug gestort op de rekening waar je mee betaald hebt. Dus hou het nog even in de gaten, ik hoop dat het voor nu zo duidelijk is. Heb je nog een vraag? Misschien vind je het antwoord op onze website. Of klik hier om contact met ons op te nemen of beantwoord deze mail. Dan helpen we je met plezier verder. Vriendelijke groeten RomyJouw IKEA TeamHej Luc, Nogmaals mijn excuses voor de gang van zaken, dat is niet hoe dit vanuit ikea normaliter word opgelost. Ik begrijp de woede heel goed, en ook dat de geringe compensatie je nog minder vrolijk maakt.Wat ik al zei in het telefoongesprek, ik kan niet de ellende die dit veroorzaakt heeft meer terugdraaien maar ik hoop dat een extra compensatie van 150 euro, wat het totaal bedrag wat word teruggestort 260 euro bedraagt, ene kleine pleister op de wonde zaln zijn. Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb kunnen informeren. Heb je nog een vraag? Misschien vind je het antwoord op onze website. Of klik hier om contact met ons op te nemen of beantwoord deze mail. Dan helpen we je met plezier verder. Vriendelijke groeten EdwinJe IKEA TeamHej Luc,Bedankt voor het doorgeven van het rekeningnummer. We missen alleen nog naam van de bank en staat deze rekening op jouw naam? Zou je deze gevens aan ons willen doorgeven, zodat wij dit kunnen verwerken in het dossier. Alvast bedankt. Heb je nog een vraag? Misschien vind je het antwoord op onze website. Of klik hier om contact met ons op te nemen of beantwoord deze mail. Dan helpen we je met plezier verder. Vriendelijke groeten MartienJouw IKEA Team

Berichten (1)

IKEA BELGIUM

Naar: L. K.

02/03/2024

Beste meneer Korthoudt,Na grondig nazicht van uw dossiers hebben we gemerkt dat wij wel degelijk het beloofde bedrag van 260 euro hebben willen storten maar dit gebeurde op een foutief rekeningnummer.Na het ontvangen van het correcte nummer hebben we dan verkeerdelijk enkel de terugbetaling van de transportkost gedaan.Als het goed is heeft u een bedrag van 79.90 euro gekregen op uw rekening in de eerste week van februari.Er werd u echter 260 euro op rekening beloofd. Wij hebben het verschil hiervan vandaag opgestart. Na het doorgaan van de procedures zou u de resterende som van 180,10 euro binnen de 10 werkdagen op uw rekening moeten ontvangen.Let op, de naam IKEA verschijnt niet bij deze terugbetaling maar gaat via FAMI l.Onze verontschuldigingen voor het moeizame verloop van uw dossier en de miscommunicatie rond de compensatie.Met vriendelijke groeten,IKEA


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform