Beste, ik heb in nov 2021 een nieuwe chauffage ketel geplaats door de eigenaar van mijn huis. Deze wordt opengezet en de digitale teller werkt. In Jan 2022 ontdek ik dat er niets van mijn voorschot van 75 euro van mijn rekening gaat wel 50 euro voor mijn electriciteit. Ik begin met bellen, mails te sturen, maar ze zeggen mij steeds dat mijn meter niet open staat. Al loopt deze teller wel en heb ik verwarming. Ik kan ook mijn bedrag zelf niet aanpassen. Na uren telefoon, en vele mails, krijg ik in sept 2022 een dame aan de lijn en deze vertelt mij dat ik een verkeerd contract heb, deze zet dit recht en ja er gaat 150 euro af voor gas en electriciteit. Ik vraag haar aan wat ik mij moet verwachten bij de afrekening, geen probleem zegt ze, ze kunnen maar 3 maand terug gaan. Wat gerust gesteld. Wel moet ik regelmatig mijn meterstanden doorgeven al zijn mijn tellers digitaal. Nu in déc 2022 laatste doorgeven nu krijg ik op 28 Jan 2022 een eindafrekening van 2559,66 euro. Mijn vraag is nu kunnen ze, dit eisen van mij ik heb toch dikwijls genoeg gevraagd om te betalen, maar zij blijven in gebrekenIk krijg als antwoord dat ik dit maar opzij had moeten zetten. En ze vinden dat het mijn fout is, ben ik verplicht dit te betalen. Ik weet wel dat ik afbetaling plan kan krijgen.Maar ik ben alleenstaande in een huurhuis, dus voor mij niet altijd makkelijk.Wat kan ik verder doen GroetjesKim