Terug

Problemen met bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: EMMA Matelas

12/09/2023

BesteIk heb jullie al een aantal keren gemaild en proberen bellen. Ik kreeg geen contact op jullie klantenlijn, alleen minutenlang een wachtmuziekje en ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn laatste vraag per mail waar mijn bestelling blijft. Ik heb het donsdeken dat ik op 15 juli (!) besteld heb, na 2 maanden nog steeds niet ontvangen. Zogezegd zou ik het ten laatste op 5 september moeten ontvangen hebben, maar bij de bestelstatus zie ik nog steeds dat de bestelling in behandeling is. Ik hoef het donsdeken niet meer. Het was een verjaardagscadeau voor mijn neefje die in de zomer verjaarde, ik heb hem ondertussen een ander cadeau gegeven. De bestelling mag dus geannuleerd worden. Ik verwacht stante pede een betaling terug van € 94,53 op mijn rekening. Ik voel mij zeer slecht behandeld, ik word van het kastje naar de muur gestuurd (midden augustus was het nog de schuld van GLS dat mijn pakje niet toekwam) en in onwetendheid gelaten, dit is precies de processie van Echternach. Jammer, want in het voorjaar bestelde ik kussens en dekens die wel op het afgesproken moment toekwamen en we zijn zeer tevreden van jullie producten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform