Terug

Problemen met bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: FNAC BELGIUM

20/04/2020

Beste,Ik bestelde op 13/04/2020 een webcam via Fnac bij de verkoper ElectronicCity. Nadat ik niets meer gehoord heb ondernam ik volgende stappen:1. neem contact op met de verkoper op de fnac mijn bestellingen pagina: knop werkt niet2. gegoogled op de verkoper, geen contactgegevens gevonden3. meerdere emails gestuurd naar Fnac: callcenter@be.fnac.com. Op 12-16-18/04/2020, geen reactie ontvangen.4. gebeld naar customer support van Fnac: 02/7009191. 17/04/2020. 5u aan de lijn gehangen, muziekje bleef spelen.5. gebeld naar customer support van Fnac:02/7009191. Na 1u opgenomen. Ze zei dat het knopje bij haar wel werkt en heeft afgelegd (!). Ik zit in IT en heb genoeg kennis om te weten of een knopje, en de link, werkt of nietWanneer je online reviews van Fnac opzoekt zijn er heel wat klachten. Ik ga nooit meer bij Fnac bestellen en ik raad het iedereen dan ook af, zo een dienstverlening heb ik nog nooit meegemaakt. Ze maken gebruik van externe leveranciers en buiten het ontvangen van de betaling hebben ze geen flauw idee wat er zich allemaal afspeelt op de webshop.

Berichten (6)

FNAC BELGIUM

Naar: B. D.

21/04/2020

DATA NOT AVAILABLE

B. D.

Naar: FNAC BELGIUM

22/04/2020

Beste Johan,Bedankt voor uw antwoord. Ik gebruik windows 10 en Chrome als browser, geen aangehaalde uitzondering dus. Als ik op "neem contact op met de verkoper" klik gebeurd er niets, wanneer ik op "een klacht indienen" klik gebeurd er ook niets. Zie screenshot in bijlage.Jullie zijn geen doorverkoper maar hebben geen zicht op de bestelling, of het uberhaupt verzonden is en waar het pakje zich momenteel bevindt. Klinkt eerder als dropshipping :).Dan is het volgende zeker geen probleem voor u om te weten te komen:- is mijn pakje verzonden?- waar is mijn pakje?- wanneer komt het pakje toe?Ik heb mijn pakje bijna 10 dagen geleden besteld. Als ik nog langer dan 4 dagen moet wachten wens ik mijn bestelling te annuleren en een terugstorting te ontvangen.Alvast bedankt.Groetjes Bart

B. D.

Naar: FNAC BELGIUM

23/04/2020

Beste Johan,Vandaag zonet een melding ontvangen van Fnac met de vraag of ik mijn bestelling goed ontvangen heb... Zie bijlage. Ik heb nog niets ontvangen, ik weet ook niet of het zelfs verstuurd is.....Groetjes, Bart

B. D.

Naar: FNAC BELGIUM

23/04/2020

Beste Johan,Nogmaals geprobeerd om contact op te nemen met de verkoper, zowel via chrome als via firefox. De knoppen reageren niet.Zoals eerder aangehaald wens ik een terugbetaling wanneer ik dit niet binnen de 3 (werk) dagen ontvang.Laat u nog iets weten?Alvast bedankt

FNAC BELGIUM

Naar: B. D.

23/04/2020

DATA NOT AVAILABLE

B. D.

Naar: FNAC BELGIUM

28/04/2020

Beste Johan,Ik heb het pakketje ondertussen ontvangen. De verpakking was serieus beschadigd maar het product werkt naar behoren. Bedankt voor uw opvolging!Groetjes, Bart


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform