Beste,Ik bestelde op 13/04/2020 een webcam via Fnac bij de verkoper ElectronicCity. Nadat ik niets meer gehoord heb ondernam ik volgende stappen:1. neem contact op met de verkoper op de fnac mijn bestellingen pagina: knop werkt niet2. gegoogled op de verkoper, geen contactgegevens gevonden3. meerdere emails gestuurd naar Fnac: callcenter@be.fnac.com. Op 12-16-18/04/2020, geen reactie ontvangen.4. gebeld naar customer support van Fnac: 02/7009191. 17/04/2020. 5u aan de lijn gehangen, muziekje bleef spelen.5. gebeld naar customer support van Fnac:02/7009191. Na 1u opgenomen. Ze zei dat het knopje bij haar wel werkt en heeft afgelegd (!). Ik zit in IT en heb genoeg kennis om te weten of een knopje, en de link, werkt of nietWanneer je online reviews van Fnac opzoekt zijn er heel wat klachten. Ik ga nooit meer bij Fnac bestellen en ik raad het iedereen dan ook af, zo een dienstverlening heb ik nog nooit meegemaakt. Ze maken gebruik van externe leveranciers en buiten het ontvangen van de betaling hebben ze geen flauw idee wat er zich allemaal afspeelt op de webshop.