Terug

Problemen met bestelling spaaractie bestek

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. C.

Naar: AH - Albert Heijn

29/08/2022

Beste,In het najaar 2021 spaarde ik mee met de spaaractie voor het bestek van Royal van Kempen & Begeer. Het grootste deel van mijn gespaarde zegels heb ik kunnen verzilveren. Een deel van mijn gespaarde zegels (nl. 8 spaarkaarten x 25 zegels x 10 euro per zegel = voor 2000 (!) euro aan boodschappen) kon ik niet meer verzilveren in de winkel en diende ik bij te bestellen via de voorziene website (https://spaaractie-reserveren.be/).Zo gezegd, zo gedaan. Ik bestelde nog 8 producten om mijn 8 overige spaarkaarten te verzilveren. De bevestiging van deze bestelling dateert van eind februari 2022. Geschatte levertermijn: zomer 2022. Tot dusver geen enkele mail meer ontvangen, na de bevestiging dat mijn bestelling goed ontvangen was.Onlangs (vorige week) keek ik de status van mijn bestelling nog eens na. Tot mijn verbazing was de status ineens veranderd naar Klaar om op te halen - Je bestelling is klaar voor ophaling in de winkel. Ik ben per direct vertrokken naar mijn geselecteerde winkel. Toen ik hier mijn uitleg deed, vielen ze volledig uit de lucht en verwezen ze mij door naar de klantenservice van AH, aangezien zij me niet verder konden helpen als winkel.Nu, enkele chatsessies en telefoons later, word ik continu afgewimpeld zonder uitleg. Het enige wat ik te horen krijg is dat er geen bestellingen meer geleverd gaan worden, wat een schande zou zijn. Mijn bestelling is aangenomen en bevestigd. Indien deze reeds geleverd zou zijn geweest, hadden jullie mij op de hoogte moeten brengen via mail, zoals jullie zelf vermelden in de algemene voorwaarden op de website.Ik zou graag eindelijk correcte informatie ontvangen en ten slot mijn besteld bestek in ontvangst willen nemen. Naast ikzelf hebben hier veel familieleden en vrienden speciaal boodschappen in de Albert Heijn winkels voor gedaan.

Berichten (6)

AH - Albert Heijn

Naar: B. C.

29/08/2022

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 08380660. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

B. C.

Naar: AH - Albert Heijn

29/08/2022

Ter toevoeging aan bovenstaande vraag: ik heb na de bevesting van bestelling nooit enige mail meer ontvangen van jullie in verband met een statusupdate van de bestelling. Dit was ik nog vergeten vermelden.

AH - Albert Heijn

Naar: B. C.

29/08/2022

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 08380742. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: B. C.

31/08/2022

DATA NOT AVAILABLE

B. C.

Naar: AH - Albert Heijn

31/08/2022

DATA NOT AVAILABLE

AH - Albert Heijn

Naar: B. C.

31/08/2022

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 08390418. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform