Beste,In het najaar 2021 spaarde ik mee met de spaaractie voor het bestek van Royal van Kempen & Begeer. Het grootste deel van mijn gespaarde zegels heb ik kunnen verzilveren. Een deel van mijn gespaarde zegels (nl. 8 spaarkaarten x 25 zegels x 10 euro per zegel = voor 2000 (!) euro aan boodschappen) kon ik niet meer verzilveren in de winkel en diende ik bij te bestellen via de voorziene website (https://spaaractie-reserveren.be/).Zo gezegd, zo gedaan. Ik bestelde nog 8 producten om mijn 8 overige spaarkaarten te verzilveren. De bevestiging van deze bestelling dateert van eind februari 2022. Geschatte levertermijn: zomer 2022. Tot dusver geen enkele mail meer ontvangen, na de bevestiging dat mijn bestelling goed ontvangen was.Onlangs (vorige week) keek ik de status van mijn bestelling nog eens na. Tot mijn verbazing was de status ineens veranderd naar Klaar om op te halen - Je bestelling is klaar voor ophaling in de winkel. Ik ben per direct vertrokken naar mijn geselecteerde winkel. Toen ik hier mijn uitleg deed, vielen ze volledig uit de lucht en verwezen ze mij door naar de klantenservice van AH, aangezien zij me niet verder konden helpen als winkel.Nu, enkele chatsessies en telefoons later, word ik continu afgewimpeld zonder uitleg. Het enige wat ik te horen krijg is dat er geen bestellingen meer geleverd gaan worden, wat een schande zou zijn. Mijn bestelling is aangenomen en bevestigd. Indien deze reeds geleverd zou zijn geweest, hadden jullie mij op de hoogte moeten brengen via mail, zoals jullie zelf vermelden in de algemene voorwaarden op de website.Ik zou graag eindelijk correcte informatie ontvangen en ten slot mijn besteld bestek in ontvangst willen nemen. Naast ikzelf hebben hier veel familieleden en vrienden speciaal boodschappen in de Albert Heijn winkels voor gedaan.