Terug

Problemen met bestelling en terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: bol.com

24/01/2024

Begin januari Kocht ik en smartphone bij bol.com. De verzonden smartphone leek echter al gebruikt en was geblokkeerd met een paswoord . Ik heb deze uiteraard vrijwel onmiddellijk terug gestuurd . Nu na ongeveer 2 weken kunnen ze me nog steeds niet zeggen wanneer deze zal worden terugbetaald .

Berichten (1)

bol.com

Naar: D. V.

25/01/2024

Beste Dieter,Bedankt voor je reactie. Er wordt contact met je opgenomen.Met vriendelijke groet,Mike van Bol


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform