Terug

Problemen met bestelling bij Tuinadvies

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. J.

Naar: Tuinadvies

14/05/2020

Beste,Wij hebben op 13 april planten bij Tuinadvies.be voor €92,20. Op 27 april, na nog altijd niks te hebben vernomen, vragen wij om onze bestelling te annuleren. Geen probleem in deze omstandigheden met een langere leveringstermijn, maar wel met het gebrek aan communicatie. Ik stuur nog 2 mails en contacteer hen online om te melden dat ik mijn bestelling wil annuleren. Ik ontvang een mail op 2 mei waarin mijn vraag tot annulatie volledig ontweken wordt. Ik mail nogmaals dat ik wens te annuleren en verwijs hierbij naar mijn rechten. Deze mail wordt opnieuw genegeerd.. Zij beslissen dan maar om op vrijdag 8 mei mijn bestelling te verzenden. Deze zending komt hier toe op maandag 11 mei met meer dan de helft rotte planten, niet verwonderlijk natuurlijk na zo lang ingepakt te hebben gestaan tijdens het weekend. Ik mail hiervoor onmiddellijk op 11 mei, maar heb tot op vandaag en na enkele herhalingsmails nog geen antwoord mogen ontvangen. Het is schandalig dat Tuinadvies rotte en kapotte planten durft te leveren na uitdrukkelijk en herhaaldelijk gevraagd te hebben om de bestelling te annuleren. Maar het ergste van al is de verschrikkelijke klantenservice, mails worden gewoon niet beantwoord, dit komt bijzonder arrogant over. Telefonisch zijn zij onbereikbaar.

Berichten (2)

Tuinadvies

Naar: S. J.

15/05/2020

Beste,Door de grote drukte bij ons worden inkomende berichten inderdaad later verwerkt dan normaal.Planten bestellingen kunnen moeilijk worden geannuleerd als deze reeds in verwerking zijn.We hebben de klant hiervan ook op de hoogte gebracht en hebben ondertussen gisteren al klant gevraagd om bijkomende foto's te sturen.Dit betrof een bestelling van 31 planten, waarbij we slechts enkele foto's hebben ontvangen van 6 planten.We wachten momenteel het antwoord van de klant af om deze klacht af te werken.Met vriendelijke groetenKristof Verhelst[s:www.tuinadvies.be/images/tuinadvies_maillogo_1.jpg]tuinadvies.be[s:www.tuinadvies.be/images/maillogo_facebook.png] [s:www.tuinadvies.be/images/maillogo_twitter.png] [s:www.tuinadvies.be/images/maillogo_linkedin.png] [s:www.tuinadvies.be/images/maillogo_pinterest.png]

S. J.

Naar: Tuinadvies

19/05/2020

Beste,Ik heb op vrijdag 15/5 uiteindelijk wel een antwoord gekregen dat mijn bestelling zou terugbetaald worden. Dit is vandaag ook gebeurd. Deze afhandeling vind ik correct. Maar het is gewoon jammer dat het zo is moeten verlopen...Met vriendelijke groeten,Stefanie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform