Beste, op 22 maart 2023 werd er een frigo geleverd dat ik via jullie website had besteld. De frigo is echter beschadigd aangekomen (legplank in diepvriesvak in stukken, een beschadiging van de binnendeur van het diepvriesvak, wellicht door de legplank + achteraf pas gezien dat een draaiklep ook gebarsten is). Om het product niet terug te sturen stelde ik voor om nieuwe onderdelen op te sturen via jullie partner AMS ELEKTRO, via jullie platform. Ik kreeg daar niet meteen een antwoord, dus heb ik op de laatste dag dat ik kon via jullie website de retourprocedure ingang gezet. Dit heb ik gedaan om jullie hulp in te roepen om de communicatie met jullie partner te faciliteren. Tijdens onze communicatie kreeg ik van jullie ook te horen dat de retourprocedure niet zou kunnen voor een frigo (stel me hierbij de vraag of dat wel wettelijk is, jullie verkopen het wel zo!). Veel communicatie is gepasseerd, veel van mijn energie is verloren. Jullie voorstel was om bovenop de aankoopprijs nog eens €100 te betalen aan AMS Elektro voor een nieuwe legplank en een nieuwe diepvriesdeur, want de partner was van mening dat ik de schade zelf zouden hebben aangericht. Ben ik overigens totaal niet mee akkoord (en het rapport dat ze aanhaalde heb ik nooit gezien). Dus met veel tegenzin de betaling uitgevoerd op 22/06 in de hoop dat dit opgelost zou raken en ik uiteindelijk de frigo zou kunnen gebruiken, ondertussen zijn er al 3 maanden verstreken.Oorzaak: schade is tijdens het transport of reeds in de fabriek gebeurd maar ik zelf heb niet de schade aangebracht. Situatie vandaag (na bijna een half jaar): nog steeds een frigo die ik niet kan gebruiken gelet op de schade aan de binnendeur. Nieuwe deur is aangekomen MAAR het scherm ontbreekt in de deur. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat we het scherm uit de andere deur moeten prutsen!? De legplank nog steeds niet ontvangen.Resterende acties: waar blijft die legplank, waar blijft de volledige deur inclusief het scherm dat er in moet. En de draaiklep (bevindt zich bovenaan in het frigo gedeelte) zou ook moeten vervangen worden.Als het pakket van AMS elektro toekwam dacht ik, ok we zijn er. Maar bij het openen was de teleurstelling zo groot dat ik geen energie meer had om te reageren maar via testaankoop een klacht indien.In de bijlage enkel het mailverkeer met de partner AMS ELEKTRO via het email-adres: info@bekocenter.be. De andere communicatie zit in jullie systemen onder CASE:97945200