Terug

Problemen met beschadigde en incorrecte levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: Polette

12/08/2022

Beste, Ik bestelde online een multifocale bril bij Polette Amsterdam. Bij levering bleek dat op de rechterlens aan de binnenzijde kringen waren en dat de verdeling van het dubbel zicht niet correct was zodat ik met deze zonnebril zichtproblemen heb. Ik heb dit via chat gemeld aan Polette en men zei mij naar de winkel te gaan in de Lombardenvest te Antwerpen. Ik ben daar geweest en daar hebben ze van de beschadiging een foto genomen en doorgestuurd in mijn naam naar hun klantendienst. Ik kreeg hiervan een bevestiging per mail en heb de bril terug meegekregen. Men bevestigde mij dat het om een fabrikatiefout ging en ik waarschijnlijk een nieuwe bril zou krijgen. Meer dan een week later kreeg ik pas opnieuw een mailtje met de vraag voor foto's (die ik nogmaals heb doorgestuurd) en de vraag hoe ik mijn bril onderhoud en of ikzelf misschien niet verantwoordelijk was voor de schade. Ik heb hierop geantwoord en sindsdien, nu ondertussen weer meer dan een week (bijna twee weken later) nog steeds geen enkel antwoord. Ik ben ondertussen reviews gaan bekijken van Polette en heb gemerkt dat ik niet de enige ben met dit probleem. De mensen krijgen een eerste mail en daarna helemaal niets meer. Een telefoonnummer is niet te vinden en via de chat verwijzen ze mij door naar hun agent Elisa die met het probleem begaan zou zijn.... verder dus algemene stilte. Ik zou uiteraard graag mijn geld 205 € terug willen ontvangen aangezien de geleverde bril helemaal niet voldoet.Groetjes. Inge


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform