Terug

Problemen met beeindiging fitnessabbonement

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

X. V.

Naar: Mooze : QLife

05/11/2021

Beste, Omwille van de recente Covid maatregelen en de invoering van het verplichte CST bij het betreden van de fitnesscentra kan ik helaas niet langer gebruik maken van mijn fitnessabonnement. Hierdoor heb ik het bedrijf gecontacteerd om een onderlinge beëindiging waarop ik een negatieve respons mocht ontvangen en een vergoeding zou moeten vragen bij de overheid.Via familie weet ik dat de concurrentie Basic Fit en NRG Fitness hier geen problemen van maakt en het cliënteel de mogelijkheid geeft om hun abonnement om deze reden zonder kosten te beëindigen. Hierdoor stel ik mij dus ook de vraag wat deze fitness meer is dan andere. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. In bijlage kunnen jullie al het mailverkeer alsook mijn contract en het reglement terugvinden. Bij verdere vragen hoor ik het graag. Alvast bedankt!Met vriendelijke groeten,X


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform