Beste. Ik heb gebeld zegen 2 weken geleden met een vraag hoe ik mijn volledige officiële naam op een sepa afschrift kan laten zetten en toen is op de 1 of andere manier tot besluit gekomen dat mijn kaart geblokkeerd diende te worden en dat ik ja zou gezegd hebben. Terwijl dit niet echt zo is. Tijdens het gesprek vertelde ze me ook dat ze me slecht verstond. Ik heb dadelijk terug gebeld om een klacht in te dienen. En die vrouw vertelde me dat er totaal geen reden was om mijn kaart te blokkeren. Ook zij bestond me slecht. Dit kwam door het hand vrij bellen in mijn vrachtwagen. Zij zoals de 1ste persoon vertelde me dat ik 5 tot 10 werkdagen moest wachten op mijn nieuwe kaart. Nu ik heb 10 werkende dagen gewacht en belde nog eens. Nu kreeg ik eerst te horen van de vrouw Hilde genaamd dat mijn kaart naar een oud adres was opgestuurd en hierdoor weer geblokkeerd is. En erna vertelde ze dat ze gewoon niet opnieuw is aangevraagd geweest. Dit zijn 2 verschillende verhalen. Nu heeft ze maar als ik het me goed kan herinneren mijn rekening geblokkeerd en ik zou nu in plaats van een nieuwe kaart met dezelfde code een totaal nieuwe kaart krijgen met een nieuwe code. Ik moet eerlijk zijn dat mijn adres wijziging al was doorgegeven in November of December en dat ik dit in het postkantoor te Sint Gillis Waas heb gedaan. Vooraf gegaan had ik eerst naar de klantendienst gebeld die me ginds gestuurd hadden. Daar kreeg ik het antwoord dat dit automatisch ging als de politie mijn adres hier bevestigden. En dit is in dezelfde periode gebeurt.Nu zit ik zonder kaart en kan zelfs.niets op mijn rekening zien en heb wel mijn maandelijkse kosten die ik in het oog moet houden. Net zoals bepaalde betalingen die ik niet kan uitvoeren die me ook extra geld zullen gaan kosten waar ik niet mee kan lachen. Ik zit dus een volledige maand zonder kaart en kan niet gaan tanken of dergelijke dingen betalen. Ik ben chauffeur en ben van smorgens tot s avonds altijd weg. Dus kan Ik ook geen geld bekomen of betalingen doen. In de eerste plaats overweeg ik een andere bank maar.in het verleden was ik wel tevreden. Ik wil geen nieuwe kaart betalen aangezien de blokkering totaal niet nodig was omdat de eerste vrouw totaal niet naar mijn probleem en vraag geluisterd heeft. Maar wil ook smartengeld voor de problemen die ik ondertussen heb geleden. Met vriendelijke groeten, Van Quickelberge Kelly