Terug

Problemen met bancontact app

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. N.

Naar: ING - Bank and kantoren

03/03/2020

Beste,Op 23 december 2019 heb ik naar mijn zus een betaling gedaan van €65 via de bancontact app. Dit bedrag is van mijn rekening gehaald, maar nooit op mijn zus haar rekening toegekomen. Zoals men weet werkt de bancontact app via een QR-code, dit kan dus in principe niet fout lopen.Ik heb meermaals contact opgenomen met het hoofdkantoor van ING, alsook langsgeweest in het kantoor. Maar hier kreeg ik enkel te horen ‘wij zullen verder contact opnemen met u’ wat dan ook niet gebeurde. De bank waar mijn zus klant bij is, Fortis, heeft dan ook zelf contact opgenomen met ING, maar zij kregen te horen dat ik zelf contact op moest nemen. Uiteindelijk heb ik telefonisch een klacht ingediend bij ING. Na meer dan een maand nog steeds niets gehoord te hebben over mijn klacht besloot ik dan om zelf opnieuw contact op te nemen. Toen kreeg ik te horen dat mijn klacht geschrapt was en ze verder niets kunnen doen. Nu is mijn €65 dus verdwenen, en ING weigert blijkbaar om mij te helpen.Vriendelijke groeten.

Berichten (3)

ING - Bank and kantoren

Naar: K. N.

01/04/2020

DATA NOT AVAILABLE

K. N.

Naar: ING - Bank and kantoren

02/06/2020

Beste,Wij krijgen het zelfde antwoord van Fintro bank. Ook zij kunnen hier niets aan doen. Wat dus het probleem nog steeds onopgelost laat, en ik nog steeds mijn 65€ niet terug heb...Vriendelijke groeten

ING - Bank and kantoren

Naar: K. N.

17/06/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform