Terug

problemen met Argenta

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. V.

Naar: Argenta Bank

08/07/2021

Beste,mijn vrouw kreeg bij het openen van jullie site een blokkering nl. ze moest eerst 2 documenten lezen en goedkeuren en daarna kon ze pas verder gaan.De 2 documenten waren : algemeen reglement der verrichtingen / gebruiksvoorwaarden internetbankieren. Samen 130 pagina's.Ik heb dan het argentakantoor gebeld of ik alleen de wijzigingen en aanvullingen kon raadplegen. De kantoorhouder had die gegevens niet en gaf mij het nummer van het hoofdkantoor door : 028923728Op dit nummer zeiden ze dat ik gewoon moest goedkeuren en ik direct verder kon. Toen ik nog eens beklemtoonde dat ik toch graag de veranderingen in de 2 documenten wilde weten zei de man dat ik maar op de website moest kijken. Ik vroeg waar ik dit kon vinden, zei hij ok maar verbrak de verbinding.Wij vonden dit nergens terug op de website. Terug de kantoorhouder gebeld en die kon het ook nergens terugvinden.Als je al in het hoofdkantoor niet correct wordt behandeld, wat zegt dit dan over Argenta ? (klacht 1)Ondertussen is de site nog altijd geblokkeerd en kunnen we niet verder en weten we ook nog altijd niet wat de veranderingen zijn.Het kan volgens ons niet dat de veranderingen of bijvoegingen niet aangeduid worden in de tekst. Wij kunnen dit onmogelijk zien. En in het vervolg komt bij elke wijziging het zelfde probleem weer naar boven (klacht 2)Graag hadden wij alsnog van jullie en uiteraard met spoed (door blokkering) de veranderingen in de teksten gekregen.Dank bij voorbaat om onze klacht met spoed te behandelen.

Berichten (1)

Argenta Bank

Naar: Y. V.

26/07/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform