Terug

Problemen met annulering verblijf Pairi Daiza

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. B.

Naar: PAIRI DAIZA

01/07/2021

Beste,Op 13/05/2021 boekte en betaalde ik een verblijf in park Pairi Daiza van 20/07 tot 21/07/2021.Jammer genoeg wist ik toen niet wat er me nog ging overkomen.Op 10/06/2021 kreeg ik een zware epilepsie-aanval (1ste keer) en werd ik via spoed opgenomen in het UZ-ziekenhuis te Gent, waar direct een diagnose kwam van een tumor in het hoofd.Na wat onderzoeken ben ik op woensdag 23/06/2021 opgenomen in het ziekenhuis en heb ik op 24/06/2021 een operatie ondergaan.Sinds dinsdag 29/06/2021 ben ik terug thuis en is er al zeker een revalidatie tot 31/07/2021 voorzien.Omwille van bovenstaande omstandigheden - buiten mijn wil om - vroeg ik aan de klantendienst Pairi Daiza om de boeking volledig te annuleren en terug te betalen.Het gaat hier toch om uitzonderlijke overmacht wegens medische redenen.Vandaag al een antwoord terug gekregen van Pairi Daiza: Betreffende uw reservaite, helaas is hier geen annulatieverzekering afgesloten die uw reservatie dekt in het geval van onverwachtte medische redenen zoals helaas nu het geval is.Mocht u een annulatieverzekering hebben afgesloten werd uw annulatie vergoed met een medisch bewijs.Als u wenst te annuleren handteren wij het onderstaande:* bij minder dan 45 dagen voor verblijf, wordt het gehele bedrag ingehouden. Ik vind dit - gezien mijn situatie - heel grof. De voorbije 14 dagen waren al een heel emotionele rollercoaster en nu komt dit er nog eens bovenop.Annulatie binnen de 45 dagen voor verblijf kon ook niet, want alles gebeurde binnen deze 45 dagen.Ik hoop dat jullie tot een oplossing kunnen komen met Pairi Daiza.GroetenTom Braeckman

Berichten (1)

T. B.

Naar: PAIRI DAIZA

05/07/2021

Beste,Naar aanleiding van alle gebeurtenissen de afgelopen weken - die mentaal en emotioneel zwaar waren - heb ik wat te hevig gereageerd op het eerste antwoord dat ik kreeg van Pairi Daiza uit met betrekking tot vraag van annulering.Mijn excuses hiervoor.Na contact met een medewerker van Pairi Daiza - eind vorige week - is me duidelijk gemaakt dat de boeking alsnog kan doorgaan, indien nodig met andere personen. Dit kan tot een dag voor het verblijf doorgegeven worden aan de klantendienst van Pairi Daiza.Bij deze bevestig ik dus dat de gemaakte boeking doorgaat zoals gepland. Ik bekijk nog samen met mijn gezin over de verdere samenstelling van de 4 personen.De klacht bij Test Aankoop wordt dan ook bij deze afgesloten.met vriendelijke groetenTom Braeckman


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform