Hallo,Een Hellofresh ervaring is ons aangeboden door een student aan deur die voor HelloFresh rondging.Naar eigen zeggen konden we dit proberen, en daarna op ieder moment opzeggen.Toen we, na ontvangst van eerste pakket getracht hebben op te zeggen, hadden we problemen om in te loggen op de website, of om de bestellingen te vinden.Zowel mijn vrouw als ik hebben beide getracht in te loggen met onze accounts, maar beide waren leeg, zonder bestellingen.Na meermaals contact te hebben met de klantendienst (verspreid over verschillende dagen) en verscheidene malen als antwoord sorry, ik kan hier niet bij helpen te hebben gekregen, zijn we tot de vaststelling gekomen dat het email adres dat gebruikt werd verkeerd was, en er een niet bekend email adres aan het leveringsadres gebonden was.Eerst werd er ons voorgesteld om te wachten tot we herinneringen zouden krijgen om ons klantnummer te kunnen vinden.Hoe? Op het email adres dat we niet kennen?Alsook vroegen we ons af wat voor oplossing wachten tot je herinneringen begint te ontvangen is.Na meermaals te blijven doorvragen is de agent er uiteindelijk in geslaagt een email te vinden die gebonden was aan ons thuisadres. Een volledig onbekent, onbestaand email.De agent heeft ons dan voorgesteld dat we inloggen met dit niet bestaand, en onbekend e mail adres.De vraag over, hoe we dit dan moeten doen, aangezien dit email adres ons niet bekend is, we geen login of paswoord hebben of meer kwam toen niet te sprake.Verder kregen we te horen dat het volgende pakket niet meer te annuleren is omdat de deadline verlopen was.Hoe moesten we de deadline halen als we niet kunnen inloggen, als we zelf niet eens weten welk email adres er gebruikt is en als iedere keer we contact opnemen we te horen krijgen dat sorry, ik ga u niet verder kunnen helpenNooit meer.