Terug

problemen met annulatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: Hello Fresh

24/09/2022

Hallo,Een Hellofresh ervaring is ons aangeboden door een student aan deur die voor HelloFresh rondging.Naar eigen zeggen konden we dit proberen, en daarna op ieder moment opzeggen.Toen we, na ontvangst van eerste pakket getracht hebben op te zeggen, hadden we problemen om in te loggen op de website, of om de bestellingen te vinden.Zowel mijn vrouw als ik hebben beide getracht in te loggen met onze accounts, maar beide waren leeg, zonder bestellingen.Na meermaals contact te hebben met de klantendienst (verspreid over verschillende dagen) en verscheidene malen als antwoord sorry, ik kan hier niet bij helpen te hebben gekregen, zijn we tot de vaststelling gekomen dat het email adres dat gebruikt werd verkeerd was, en er een niet bekend email adres aan het leveringsadres gebonden was.Eerst werd er ons voorgesteld om te wachten tot we herinneringen zouden krijgen om ons klantnummer te kunnen vinden.Hoe? Op het email adres dat we niet kennen?Alsook vroegen we ons af wat voor oplossing wachten tot je herinneringen begint te ontvangen is.Na meermaals te blijven doorvragen is de agent er uiteindelijk in geslaagt een email te vinden die gebonden was aan ons thuisadres. Een volledig onbekent, onbestaand email.De agent heeft ons dan voorgesteld dat we inloggen met dit niet bestaand, en onbekend e mail adres.De vraag over, hoe we dit dan moeten doen, aangezien dit email adres ons niet bekend is, we geen login of paswoord hebben of meer kwam toen niet te sprake.Verder kregen we te horen dat het volgende pakket niet meer te annuleren is omdat de deadline verlopen was.Hoe moesten we de deadline halen als we niet kunnen inloggen, als we zelf niet eens weten welk email adres er gebruikt is en als iedere keer we contact opnemen we te horen krijgen dat sorry, ik ga u niet verder kunnen helpenNooit meer.

Berichten (3)

Hello Fresh

Naar: I. V.

25/09/2022

Hello Igor,Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren, ik wil hiervoor mijn excusesaanbieden.Ik begrijp dat je de tweede box niet had willen ontvangen, je hebtnatuurlijk ook de maaltijden niet uit kunnen kiezen. Normaal gesprokenkrijg je bij het aanmaken van het account een welkomsmail, waar meerinformatie in staat en waarmee je een wachtwoord kan maken voor jouwaccount. Omdat mijn collega het verkeerde emailadres heeft ingevoerd is dewelkomsmail nooit bij jou terecht gekomen helaas, waardoor je niet koninloggen.Ik wil graag de tweede box voor je terugstorten, zou je daarvoor eenscreenshot hiervan kunnen whatsappen naar 0202624446? Dan los ik dit graagvoor je op.Met vriendelijke groeten,Bente van HelloFreshOn Sat, Sep 24, 2022 at 9:07 PM

I. V.

Naar: Hello Fresh

26/09/2022

Beste,Getracht een bericht te sturen met een foto van de box, maar blijkbaar issue om met Whatsapp naar deze nummer te sturen?Daarom de foto als attachment bij dit bericht gestoken.

Hello Fresh

Naar: I. V.

26/09/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform