Beste,Ik bestelde op 22/07 via lastminute.com een heen en terugreis tussen Orlando en Miami. Na een onverwachte wending moesten we onze vlucht omboeken. Wij dachten dat dit snel en eenvoudig ging gaan aangezien wij een premium service pakket gekocht hadden. Niks bleek minder waar. Wanneer we onze vlucht wilden omboeken moest dit via de site van de luchtvaarmaatschappij. Nadat wij onze gegevens invulden zagen we dat de vlucht gecanceld was. Op ons account staat wel nog dat de reis doorgaat maar na het lezen van de negatieve reviews hadden we er geen goed oog op. Wanneer we op 8/08 contact wilden opnemen met de klantenservice van lastminute.com begon de miserie pas. De online chat was een chatbot waar we niks aan hadden. Daarna probeerden we telefonisch contact op te nemen maar kregen we hier zelfs geen antwoord op. Het was gewoon een bandje dat afspeelde (ook al hebben we voor een premium service pakket betaald). Er was ook nergens een emailadres te vinden. Wij hopen op z'n minst om eventueel de vlucht nog te kunnen omboeken en indien dit niet mogelijk is te annuleren en ons geld terug te krijgen. Gelieve me verder op de hoogte te houden over het verdere verloop van mijn klacht.