Terug

Problemen met afwerking zonnenpanelen en levering airco's

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: H&S Power Solutions

24/01/2024

Beste,20 juli 2023 gingen we akkoord met een offerte voor de installatie van zonnepanelen met thuisbatterij en 3 airco-units. Zonnepanelen en thuisbatterij werden op 26/9 geïnstalleerd. Tot op heden werkt 1 streng zonnepanelen nog steeds niet en lijkt de batterij niet op te laden. Er zijn al herhaaldelijke oproepen geweest om de problemen aan te kaarten. Een aantal keren werd er zogezegd een nazicht op afstand gedaan en er zijn ook al techniekers langsgeweest die dan beweren het probleem opgelost te hebben maar dit is niet het geval. Wij zien ook geen daling in ons verbruik. Er is ook al een eerste keuring geweest 5/12/2023 maar hiervan hebben we ook nog geen verslag gezien en de aangifte bij Fluvius is ook nog niet in orde. We hebben al verschillende keren met de klantenservice gemaild en gebeld en telkens gaat men het doorgeven aan planning en verantwoordelijken maar een concreet gevolg hieraan wordt er niet vaak snel gegeven. Het is ook niet mogelijk om iemand verantwoordelijk aan de lijn te krijgen.Voor wat betreft de airco's zijn er al 3 afspraken geweest om de installatie te laten plaatsvinden. De eerste keer 10/10 toen is men niet komen opdagen en kregen we achteraf te horen dat dit door ziekte was. De afspraak werd verzet naar 30/11, deze werd dan de week voordien geannuleerd wegens een conflict met de onderaannemer. Na een tijd in het ongewisse kregen we een nieuwe installatiedatum voor 22/1/2024 en deze werd dan de dag zelf (22/1) weer geannuleerd met als uitleg dat het weer niet goed was. Momenteel weten we verder weer van niets...We hebben voor dit dossier ook verschillende keren contact opgenomen met de klantendienst die de klachten noteren en terugkoppelen...Er werd 27/11/2023 ook een mail verstuurd met de vraag tot stopzetting van de overeenkomst en de vraag om het voorschot terug te betalen. Als reactie hierop kwam er wel een antwoord (2/1/2024) met de mededeling dat dit alleen kon als we een verbrekingsvergoeding betaalden gelijk aan het betaalde voorschot. Een reactie (5/1/2024)van mijnentwege bleef echter tot op heden onbeantwoord. Dit bedrijf is zeer éénzijdig in zijn communicatie en niet constructief. Het is niet mogelijk om iemand verantwoordelijk aan de lijn te krijgen om het dossier te bespreken. klantendienst heeft enkele medewerkers die hun best doen maar hier stopt het dan ook.Momenteel hebben wij totaal geen vertrouwen meer in dit bedrijf en zouden we de stopzetting van de overeenkomst willen bekomen met volledige terugbetaling van de voorschotten. Een schadeloosstelling in het dossier zonnepanelen zou ook op prijs gesteld worden.

Berichten (2)

H&S Power Solutions

Naar: J. V.

24/01/2024

Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiOTIyNDJjMDEtMDUxMC00NTYyLTgyZDItMjM2MGM1YjhkOGU2IiwidGlja2V0X2lkIjoxNjg1NzIxMywiZXhwIjoxNzEzOTc0Mzc4Ljk2MzM5OH0.rOlheMHBN2f2tFLHVAqhRgcXLSMcn4mYWWRkSPhRxtAandticket_id=16857213andgid=155213]   [Klantenservice HandS PowerSolutons] KLANTENSERVICE HandS POWERSOLUTONS   '”  HandS Powersolutions24 Jan 2024 Beste klant,Uw vraag wordt behandeld met de nodige zorg door onze collegas van hetbetrokken department.Wij houden u op de hoogte van zodra we feedback ontvangen.Uw ticket nummer is 16857213Met zonnige groeten,HandS Powersolutions   [Onbekend -] ONBEKEND - 24 Jan 2024 Klacht - Problemen met afwerking zonnenpanelen en levering aircos -(CPTBE01958204-65) (:test-aankoop.be) Je hebt een klacht ontvangen van JOHAN VAN DORST Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen opdeze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten enbedrijven oplossen. (:test-aankoop.be/klagen) Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem metde consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onzewebsite.(:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01958204-65)- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen:CPTBE01958204-65. Heb je vragen over ons platform?(:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven) refToken: 04d4c53c-cf92-47e2-8212-367f64a9cf63 Ticket reference: 92242c01-0510-4562-82d2-2360c5b8d8e6

H&S Power Solutions

Naar: J. V.

21/02/2024

Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiZGUyZTdiMDctYTVlMC00ZDNhLTg3YzItMDEzYjBjNzNjNDBkIiwidGlja2V0X2lkIjoxNzAyOTc5NiwiZXhwIjoxNzE2MzAwMzg5LjY4NzIzMn0.q_e3PRLDGiC7HkPlD-avof_AmuhvyFmjLSci7xRkTZMandticket_id=17029796andgid=155213]   [Klantenservice HandS PowerSolutons] KLANTENSERVICE HandS POWERSOLUTONS   '”  HandS Powersolutions21 Feb 2024 Beste klant,Uw vraag wordt behandeld met de nodige zorg door onze collegas van hetbetrokken department.Wij houden u op de hoogte van zodra we feedback ontvangen.Uw ticket nummer is 17029796Met zonnige groeten,HandS Powersolutions Ticket reference: de2e7b07-a5e0-4d3a-87c2-013b0c73c40d


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform