Terug

Problemen met afwerking ramen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. R.

Naar: KWADRO

26/05/2020

Beste,het is al 10 maanden geleden dat we bij jullie definitief besteld hebben. 8,5 maand geleden kregen we te horen dat door jullie toedoen de verkeerde kleur besteld is geweest. Hierdoor zijn jullie buiten de levertermijn gegaan van plaatsing.Bijna 6 maand geleden zijn onze ramen geplaatst en hebben wij verschillende gebreken opgemerkt en jullie deze ook medegedeeld: 3 ramen zijn technisch verkeerd geplaatst, het schuifraam is 1 cm te laag geplaatst waardoor we niet met de vloeropbouw kunnen starten,... Daarnaast komt de offerte (ook slordig aangepakt, want hier en daar bijgeschreven met stylo en dan deze vergeten te kopiëren) niet overeen met de verschillende TO's. Daarnaast zijn er VEKA ramen geplaatst ipv Deceuninck volgens de offerte en zijn de beloofde ventilatiesystemen niet allemaal bijgeleverd. Dit is over heel de schreef fout gelopen en nu verwachten jullie dat wij nog geduld opbrengen? Het gedeelte VEKA - Deceuninck hadden we al laten vallen, maar dan verwachten wij op zijn minst dat jullie ons voor de andere fouten in dit dossier een snelle en goede afloop bezorgen. Wij hebben al, vanaf de vaststellingen, gevraagd dit dossier asap te behandelen, wij hebben ook een lening aangegaan, wij moeten ook de aannemers betalen/uitstellen,...Wij hebben de indruk dat jullie, zoals de vele reviews die we gelezen hebben over jullie slechte communicatie en plaatsing, deze dossiers niet serieus nemen en enkel denken aan nieuwe klanten tevreden te stellen en voorrang te geven. Vergeten jullie alsnog niet dat mond aan mond reclame ZEER goede reclame is!Wij zijn helemaal niet gediend met het antwoord dat er nog 1 stuk geleverd moet worden (waarvoor jullie al 3 maand de tijd hebben gehad!!) vooraleer jullie willen komen want dat het buitenschrijnwerk 'geplaatst' is. Wij kunnen echter niet verder met onze aanbouw en het stuk dat nog dient geleverd te worden bevindt zich niet eens in onze aanbouw! Jullie hebben 3maand geleden 2 werkdagen beloofd om alles in orde te brengen, splits deze dan op zijn minst op in 2 afzonderlijke werkdagen ipv aaneensluitend!!! Is dit zo moeilijk te begrijpen/regelen?! Graag zou ik jullie in een onafgewerkt huis laten wonen, eens zien of jullie dan zoveel geduld zullen hebben!!Indien er geen gehoor aangegeven wordt, zullen wij genoodzaakt zijn verdere stappen te ondernemen. Via een kennis hebben we ons dossier eens te horen gegeven bij een advocaat en deze zegt dat wij recht in onze schoenen staan, gezien de vele fouten in het dossier! Echter wij hebben wij geen zin om hiermee te beginnen aangezien dit alles nog meer op de lange baan schuift!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform