Terug

Problemen met afwerking na plaatsing nieuwe ramen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: KWADRO

10/06/2020

Beste, Van 16 maart 2020 tot en met 18 maart 2020 werden onze bestelde nieuwe ramen en deuren geplaatst. Daar waren we tevreden over. We hadden ook nieuwe venstertabletten besteld die bij plaatsing bleken op de reeds bestaande venstertabletten gemonteerd te worden. Na plaatsing van de eerste 2 nieuwe tabletten zagen we geen problemen omdat we de reeds aanwezige tabletten die eronder zaten niet meer zagen. Hierop hebben we gezegd dat die plaatsing zeker in orde is. In de rest van ons huis zijn echter andere venstertabletten aanwezig aan de binnenzijde. De nieuwe overhangende tabletten werden net zoals de eerste 2 ook bovenop gemonteerd bij deze andere tabletten. Maar nu zien we de oudere venstertabletten onder de nieuwe onderuit komen. Dit is esthetisch niet mooi en is ook kwalitatief niet wat we gevraagd en betaald hebben. Bij aanvang van de laatste werkdag hebben we gevraagd of het nog mogelijk was om dit te veranderen, maar dat zou een volledige afbraak van de afwerking, de MDF omkasting alsook het verwijderen van de venstertabletten, met zich meebrengen. We hebben dan bij de laatste 2 venstertabletten, die nog geïnstalleerd moesten worden, gevraagd om de oude te verwijderen en enkel de nieuwe te installeren. Dit werd gedaan en wij vonden dit veel beter. Helaas zijn we niet tevreden over de andere venstertabletten waarbij duidelijk de voorgaande nog onder te zien zijn. Dit hebben we in de avond van de tweede plaatsingsdag ook laten weten aan de verkoper en die kon ons melden dat hij geen weet had van die manier van werken.We hebben hierover overlegd via de telefoon met het bedrijf alsook via mail. Maar helaas werd ons medegedeeld dat het een extra onkostennota zou opleveren als we deze tabletten toch zouden willen zoals ze besproken waren. Wat wij ook heel jammer vinden, is dat we zogezegd akkoord zijn gegaan met de manier van plaatsen van de venstertabletten terwijl er ons, bij tekenen van contract, nooit gezegd geweest is dat de nieuwe over de oude zullen geplaatst worden. Wij hadden eerlijk gezegd verwacht dat de oude verwijderd zouden worden en de nieuwe geïnstalleerd. Graag hadden we toch deze tabletten mooi afgewerkt gezien zonder extra onkostennota.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform