Beste, ik heb deze mail ontvangen (zie onderstaande) waarvoor dank,Als ik het goed begrijp werd mij september ook teveel aangerekenden is het bedrag van 263,85 eur (abonnnement + restwaarde decoders) teveel betaald , correct?grtOntvangen op 7/11:"Beste mijnheer Van Laer,Wij contacteren u aangaande uw klacht via Testaankoop Vooreerst bieden wij u onze oprechte excuses aan voor het ongemakOmdat u nog gefactureerd werd nadat de opzeg werd geregistreerd, diende een technisch dossier opgestart te worden bij onze achterliggende diensten. In tussentijd werd uw dossier verder in behandeling genomen en kunnen wij u bevestigen dat de stopzetting effectief uitgevoerd werd.Volgende correctie werd eveneens uitgevoerd:1.Factuur van 28/10/2023 – 233800980214:-Creditering abonnementskost KLIK: 131,65 euro-Creditering Telenet TV Iconic: 18,11 euro-Creditering huur Telenet TV Box: 4,21 euro-Creditering Streamz: 9,88 euro 2.Factuur van 28/09/2023 – 233800785385:-Creditering abonnementskost KLIK: 131,65 euro-Creditering Telenet TV Iconic: 18,11 euro-Creditering huur Telenet TV Box: 4,21 euro-Creditering Streamz: 9,88 euro-(Creditering vergoeding decoder aan restwaarde: 50 euro (gebeurde reeds op 04/10/2023))-(Creditering vergoeding decoder aan restwaarde: 50 euro (gebeurde reeds op 04/10/2023)) Opmerking:Omdat u via domiciliëring werkt, werd het bedrag van 98,26 euro (incl. btw) nog aan uw bankinstelling aangeboden.Normaal gezien zal deze betaling ons bereiken tegen 09/11/2023. Helaas kunnen wij deze betaling van hieruit niet tegenhouden. U beschikt wel over een herroepingsrecht, hierdoor kunt u, indien gewenst, de betaling zelf weigeren bij uw bankinstelling. Wij danken u om ons ingelicht te hebben over deze situatie en hopen u hierbij geholpen te hebben. Met vriendelijke groeten, KristofTelenet Customer Relations