Terug

Problemen met activering van sim

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. G.

Naar: Telenet

14/02/2024

Beste Mijn vriend en ik zijn twee weken geleden gaan samenwonen. Mijn voormalige provider is Proximus en van mijn vriend Orange. Op 2 februari hadden ze ons gezegd dat binnen de 48 uur ons netwerk ging wegvallen. Op heden is dit nog altijd niet gebeurd en zijn we 5 telefoontjes verder met de klantendienst van Telenet!! Iedere keer moeten we onze simkaartnummer geven en dan zeggen ze binnen de 48 uur zal je netwerk wegvallen. Ondertussen krijgen wij een factuur van Telenet van 147 euro waarvan we onze diensten met onze Gsm nog altijd niet gebruikt hebben. Binnenkort krijgen wij van Proximus een factuur van de Gsm en dan nog eens van Orange. Dat zijn 3 facturen voor 2 GSMS!!

Berichten (1)

Telenet

Naar: A. G.

15/02/2024

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=szpkyfPyJJzkzbRRpWJuGGuy2CiQdEqnkYRT59wiultXLbRPtYuq3xIl_cC%2BH6nSFjyivTnh9pbGwHrKuZZJnDYgQFXssB


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform