Terug

Problemen met activering maandelijkse afrekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. P.

Naar: OCTA+

31/01/2024

Beste,ik ben op 2/1/2024 klant geworden bij Octa+ en heb vlak erna aan de klantendienst per contactformulier gevraagd voor maandelijkse afrekeningen in plaats van voorschotfacturen voor mijn elektriciteits- en gascontract bij Octa+. Ik kreeg op 8/1/2024 een mail met de volgende boodschap: De voorschotfacturen worden momenteel opgesteld. U ontvangt ze binnen 10 dagen. Ons Franstalige team heeft uw vraag behandeld met behulp van online vertalers. Onze excuses voor eventuele fouten in de Nederlandse versie.Hierop heb ik telefonisch contract opgenomen met Octa+ omdat ik zag dat alleen het gascontract op maandelijkse afrekening stond en er een voorschotfactuur werd opgesteld aan mij voor het elektriciteitscontract. Dit telefonisch contact heeft evenwel niets opgeleverd.Op 18/1/2024 heb ik zowel telefonisch als per mail een mail naar Octa+ gestuurd met de vraag om voor het elektriciteitscontract maandelijkse afrekeningen op te stellen. Tot op heden blijft mijn vraag onbeantwoord.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform