Goedemiddag,Ik ben op 13 oktober 2023 klant geworden bij Proximus de week nadien 20/10/2023 zijn ze de fiber komen installeren en normaal moest alles werken.Ik had tv beneden met decorder maar boven moest ik tv kijken met chromecast wat goedkoper was voor mezelf ik moest casten via de Pickx. App van Proximus aar dat werkte niet.Gebeld klantendienst 0800 22 800 die vertelden dat ik eventjes geduld moest oefenen na het weekend alles opgelost,My Proximus en Pickx zouden dan werken.niets was minder waar teru klantendienst gebeld en van kastje naar de muur tot ze opeens zeiden je bent juist maar klant met 2 abonnementen voor 2 Gsm toestellen en voor de rest niet alhoewel ik ondertussen e-mail had gekregen van de installateur dat alles perfect was geïnstalleerd.Ze hebben me dan gezegd we zullen terug iemand laten komen om de installatie op punt te zetten vroegste 6 november na wat gezaag van mezelf is dan 2 november voorgesteld.Vandaag installateur geweest voor hem alles tip top in orde contact opgenomen met zijn bazen die hem vertelden dat dat niet meer voor hem is dat Proximus het probleem moet aannemen.De technieker heeft dan zelf klantendienst gebeld eerst technische dienst niet voor hen dan klantendienst voor abonnementen aan te passen.Die mevrouw zal nu een ticket aanmaken maar dat kan nu nog 3 werkdagen duren als de fout daar ligt.Ik ben het echt beu en radeloos want de ene zegt pief en andere paf voor klant te worden heeft het niet zo lang geduurd.Weten jullie wat ik nog meer kan doen.PS : mijn gegevens zijn Brutin Franky A.J.Witteryckstraat 1 8310 Assebroek Brugge e-mail: Franky.brutin@yahoo.com Gsm:0474463188 Beste dank