Terug

problemen met activatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: Telenet

28/03/2023

Beste , ik kom hier nogmaals een klacht neer teleggen , betreffende , de inloggegeven op de site van mijn telenet , .Op de site van mijn telenet staat nog altijd het verkeerde klantnummer en dat is /244176278, ik begrijp dit , want ik kan mijn gegevens niet zien , juist omdat dit klantnummer er op staat , mijn nieuw klantnummer is /1208507571.Wat ik niet begrijp is dat op de telenet app, wel de juiste gegevens staan , dus warom dan niet op mijn desktop , als ik naar mijn telenet ga , op de windows pc daar staat nog altijd het oude nummer , dat begrijp ik niet , wanneer gaat dit alles eens in orde zijn , ik zie altijd mar reclame van jullie , maar als de mensen iets willen aanpassen dan werkt het niet , dus dat kan nu toch niet meer zijn doordat jullie naar een nieuw systeem gegaan zijn , en ook altijd de boodschap we schakelen over naar nieuw systeem , dat blijft duren , en zo brengen jullie de mensen in de problemen , heb al verschillende malen iemand aan de lijn gehad van jullie , en die zeggen altijd maar hetzelfde , we gan dit in orde brengen , ik heb de app war alles goed staat maar ik wil dat dit ook goed staat als ik op de site van mijn telenet klik op de windows pc , ik dank jullie , spijtig da ik dit weer langs deze weg moet doen

Berichten (1)

Telenet

Naar: F. V.

28/03/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform