Terug

problemen met activatie zonnepanelen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. V.

Naar: Uw Zon

18/10/2022

Beste, op 17mei 2022 ondertekenden wij een contract bij de firma Uw Zon, Smedenstraat 34, Brugge. Er werd beloofd dat we binnen de 6 à 8 weken werkende zonnepanelen zouden hebben. Onze richtdatum werd 1 augustus 2022, wat al ruim genomen was. Na enkele problemen met de installatie en wat over en weer bellen zouden we dan eindelijk op 1 september kunnen genieten van onze zonnepanelen. Ware het niet dat de juiste wifi stick niet aanwezig bleek te zijn. Ook hier verschillende telefoontjes voor. Uiteindelijk is de firma nauwelijks bereikbaar via telefoon, ben dan maar overgestapt op mailen. Op 20 september kreeg ik antwoord dat de wifi stick eerstdaags geleverd werd en dat ze zouden contact opnemen om deze te komen plaatsen. Tot op heden, 18/10, nog steeds niets vernomen. De controleur zou langskomen op 3/11, dit liet ik ook aan de firma weten, zonder gehoor. Wij hopen op 3/11 aan de controleur een werkende installatie te kunnen laten zien. Ik probeerde de verkoper te bereiken en ook de firma al meermaals, maar contact lukt niet. Via mail is het laatste antwoord geleden van 20/09. Wat kan ik doen om aan de juiste wifi stick te geraken en zo te kunnen genieten van werkende zonnepanelen? Alsook van de premie die ik pas kan aanvragen na aflevering van een geldig keuringsbewijs.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform