Terug

Problemen met activatie van mobiel nummer

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. W.

Naar: Telenet

20/06/2023

Beste, we zijn overgegaan naar One for One op 21 Mei 2023. We willen een GSM naar Telenet overzetten van een andere provider. We hebben deze eerst omgezet naar een prepaid kaart. Dan krijgen we steeds de melding dat het omzetten niet gaat omdat het simkaart nummer reeds in gebruik is. Talloze uren met de helpdesk gebeld steeds met de melding dat het in orde zou komen. We zijn nu 1 maand verder en zitten nog steeds op de prepaid kaart. Als excuus worden software problemen gegeven. Dit kan toch geen maand duren? Bedoeling van de One for One was geld te besparen - het is integendeel ongelofelijk veel duurder geworden.

Berichten (2)

J. W.

Naar: Telenet

23/06/2023

Ondertussen een helpdesk medewerker gevonden die het naar back office heeft doorgestuurd. Of lag het toch aan het vinkje dat helpdesk bij prepaid moest zetten? Het werkt ondertussen.

Telenet

Naar: J. W.

23/06/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=jbyjNMe2FOvUk_hiCLLJPmJOygh8QadpCIoPBvdPahEwaFUNEW7XkgC0e7_J8wMya%2Bkd_cvUrYY0lDguPGHOiKEJpajjj%2B


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform