Terug

problemen met activatie van disney+

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Proximus

04/07/2023

beste, wij zijn al meer dan 3 jaar klant bij Proximus en hebben een speciale optie Pickx All Stars pakket waarbij er extra kanalen zoals sport, Netflix en Disney+ zijn. Voor deze dienst betalen wij elke maand 39,99 euro. Onlangs kregen wij een mail om permanente toegang te krijgen tot Disney+, ik moest enkel wat stappen ondergaan om dit te installeren. Bij de laatste stap activeren ging er telkens wat mis zodat ik dit niet tot een goed einde kan brengen. Dit begon 4 weken geleden. Ik kreeg ook onmiddellijk een mail dat ik apart moest betalen (8,99euro) voor Disney+. Ik heb toen met Proximus gebeld en dit was volgens de eerste medewerker een foutje en ze zei ik zal dit voor u in orde brengen. Enige tijd later nog steeds niets veranderd maar kreeg een mail van Disney+ dat mijn account zou verwijderd worden omdat ik niet betaalde. Vanaf toen ben ik beginnen bellen naar Proximus (ondertussen 8x) om dit te kunnen oplossen. Maar helaas kan niemand een deftige oplossing aanbieden. Ondertussen kunnen we niet meer op Disney+ maar de factuur van 39,99 euro is al wel betaald. Ik heb gisteren nog gebeld met Proximus had een vrij arrogante man aan de lijn die zei madam we behandelen elke ticket wel maar dit kan wel tot een maand duren he, Indien ge schade ondervind moet je maar compensatie vragen hoor. Ik vind dit niet kunnen zoiets. Ook is niemand bekwaam om mij een fatsoenlijke uitleg te geven en is het precies mijn schuld dat het niet werkt want niemand heeft er problemen mee alleen ik. Kan u mij hierbij helpen? Alvast bedankt voor uw tijd,met vriendelijke groetenDebby De Bruyn (proximusaccount staat op mijn man zijn naam Dave Serneels, Wilgenstraat 1 te Kapellen)

Berichten (1)

Proximus

Naar: D. D.

12/07/2023

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficient mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is gea¯nstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-07-04-12.45.24.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192999368215]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192999368215]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform