Beste, maandag 22-11-'21 is een technieker van Orange geweest om ons te installeren op het orange netwerk. Er waren toen kleine problemen met de activering van nieuwe klanten, en dit zou in de loop van de namiddag in orde komen. Ondertussen is het woensdag 24-11-'21 en zijn we nog steeds niet geactiveerd. We hebben zelf talloze malen gebeld, telkens heel veel beloften gekregen van verschillende medewerkers manuele activatie, het gaat niet lang meer duren, compensatie in de activatiekosten, het niet hoeven betalen van activatiekosten, ... Noem maar op, het is ons allemaal beloofd geweest. Deze voormiddag (24-11) dus teruggebeld, (weer veel beloften gekregen, maar geen garanties) waarna we beslist hebben om ons vorig internet (Telenet) terug te installeren. Aangezien dit nog niet was opgezegd was dit nog mogelijk. Uiteraard willen we onze activatiekost van 59 euro aan Orange dus niet betalen. Ten eerste is ons meerdere malen beloofd dat we hiervoor in aanmerking zouden komen, ten tweede is Orange zelf ook alles behalve hun contract nagekomen. Volgens mij houdt een activatiekost ook in dat er effectief iets geactiveerd wordt, niet dat er een uur lang een technieker aan je installatie komt prutsen, er vanalles beloofd wordt en je achterblijft met niks. 48 uur zonder internet is onaanvaardbaar. Wij hebben 2 avonden op rij zelf moeten streamen via 4G op gsm - probeer zo zelf je serie maar eens te volgen, of je kind iets te laten kijken, onze dochter is haar online huiswerk moeten gaan doen bij haar grootouders, mijn man werkt verplicht van thuis uit en kan dus al 2 dagen niks doen... Het laten vallen van de installatiekost lijkt mij het minste wat Orange kan doen!De medewerker aan telefoon zei me dat dit bekeken moest worden. Ik hoop hier dus snel een antwoord op te krijgen.