Terug

Problemen met acomodatie Sunparks Oostduinkerke

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: CENTER PARCS

27/09/2021

Beste,Ik boekte van 13/9 t/m 20/9/21 een select villa nr 712 in Oostduinkerke. Als regelmatige klant van centerparcs weet ik wat men van de acomodatie kan verwachten. Maar wat ik hier meemaak grenst aan het ongelofelijke. De villa is rijp voor afbraak en hier is niets in orde. Ik betaalde 593,5€, maar voor zoiets mag de verhuurprijs niets meer dan 100€ bedragen. De netheid en hygiene als ook de staat van de inboedel was nihil. De service liet te wensen over. Kortom een ramp. Ik heb van alles foto's genomen en zend een kopie hierbij. Ik stel ook hierbij Sunparks in gebreke en wens hiervoor een compensatie. Ik doe hierbij een opsomming van mijn vaststellingen.- de gordijnen van ALLE ramen hingen los en schots en scheef en waren defekt.- De kast waarin de vuilbak stond, daarvan hing de deur los en scheef aan de hengsels en stond 15 cm open en kon niet gesloten worden, gezien ook de vuilbak stuk was.- in de koelkast ontbrak de grote bak (vermoedelijk vroeger stuk geraakt en nooit vervangen) zodat men eten op de vloer van ijskast moest leggen.- de rubberen rand van de ijskast stond vol met zwarte schimmel en was in maanden niet gereinigd met gevaar voor de gezondheid.- verschillende stukken van servies en bestek waren nog vuil.- in de badkamer is een afzuigventilator, die volgens het uitzicht reeds lange tijd defekt is.- in het bad was vermoedelijk vroeger iets in geplakt dat later is verwijderd en al de plakresten hangen nog op het bad met gevaar voor de gezondheid.- de afloop van het bad en de lavabo's waren verroest.- een van de aflopen van de lavobo's kon men niet gebruiken gezien het afsluitsysteem ervan stuk was.- er is geen wifi voorzien in deze moderne tijd.- ook problemen met de verwarming. Deze sloeg 's morgens niet altijd aan, zodat men zich in de kou moest wassen. En ook 's avonds wanneer het wat koud werd sloeg deze niet aan. Heb gebeld en de werkman is komen kijken, maar kon dit niet oplossen.- de deuren waren in maanden niet normaal gereinigd en zagen zwart, vermoedelijk van zwarte handen van de open haard die aanwezig is.- in de woning is er steeds een prikkelde geur van het gebruik, door vorige gebruikers, van de open haard.- Ik had een doktersattest afgegeven en had een speciale parkeerkaart ontvangen om bij de cottage te staan. Doch ik moest alle dagen wanneer ik het domein verliet of terug op kwam, aan de parlefoon, discuteren met de bediende om de bareel te open.U ziet zelf dat dit geen vakantie is en ik vind dit weggegooid geld. Dit is het niet waard. Ik denk niet dat ik nog ooit bij Sunparks zal boeken.Ik wacht nu de reactie van Sunparks af.NB. Ik heb 18 foto's genomen, maar aangezien formaat te groot is, zijn ze niet allen doorgestuurd en houd ik deze ter beschikking.Beste groeten.Frank en Maria V.d.M. - K.

Berichten (2)

CENTER PARCS

Naar: F. V.

27/09/2021

DATA NOT AVAILABLE

CENTER PARCS

Naar: F. V.

28/09/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform