Beste,Ik bestelde een hondenmand met cadeaubonnen van 100x85cm, de beschrijving van bol.com bleek achteraf verkeerd te zijn en kreeg een mand die veel te klein was (90x70cm).Ik moest de mand wel tijdig hebben omdat onze puppy eraan kwam. Ik vroeg aan de chatdienst of ik al een correcte mand bij een andere leverancier kon krijgen, maar die had me aangeraden om die te bestellen met achteraf betalen. Is allemaal niet vlot gelopen, maar dan heeft de andere leverancier me gemeld dat ze enkel die van 100x85cm beschikbaar hebben. Dat kwam dus goed uit en ze werd ook tijdig geleverd.Ondertussen heb ik de cadeaubonnen terug in mijn account staan, maar blijkbaar kan 'achteraf betalen' enkel met bancontact. Hier zit ik dus met meer dan 80 euro aan cadeaubonnen.Ik heb dan geprobeerd om via de chat dit te laten betalen met de cadeaubonnen. Maar dat gaat niet, ze raden me aan om het product te annuleren en opnieuw te bestellen. Ik denk dat bol.com nog wat te veranderen heeft om wat milieuvriendelijker te worden.