Terug

Problemen met abonnement

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Orange

07/02/2024

BesteAl jaren ben ik klant bij Mobistar, dat nu al even orange is. Twee a drie jaar geleden zag ik een abonnement tarief dat voordeliger leek dan mijn huidig. Dus ik nam contact op. Mijn toenmalige contract was dolfijn en ik betaalde 10 euro per maand voor 500 MB, onbeperkt facebook en twitter, 2 uur belminuten en onbeperkt sms. Het nieuwe tarief was 1 euro duurder, maar ik had 2gb data meer. Voor mezelf heb ik niet meer nodig. 500 MB was te weinig, 2gb was perfect. Ik nam contact op met orange en ze verzekerde me dat het nieuwe tarief ongewijzigd bleef zoals mijn toenmalig tarief van 10 euro. We zijn drie jaar verder en mijn tarief is veranderd naar 14 euro en dit voor 6 gb meer data, terwijl ik dit niet nodig heb ! Het is goedkoopste abonnement bij hen maar ik was blijkbaar beter gebleven bij mijn toenmalige abbonnement van dolfijn van tien euro en 500 MB.... :( Elk jaar stijgt de prijs van de tarieven en als compensatie verhogen ze het aantal mobiele data. Alvast bedankt om te luisteren naar mijn verhaal. Stijn Vermeulen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform