Ik had een volwaardig Humo-abonnement, zonder problemen. Na afloop van dit abonnement werd dit omgezet in een digitaal abonnement. Hierover geen communicatie ontvangen, de domiciliëring werd langs hun kant gewoon voortgezet (nochtans, nieuw contract = nieuw mandaat!). Aangezien ik met mijn wachtwoord geen toegang meer had tot het platform, ging ik er van uit dat ik géén abonnement meer had. Tot ik de trimestriële betalingen opmerkte. Humo beweert dat de overgang naar digitaal abonnement telefonisch geregeld werd. Ik vraag aan Humo terugbetaling van de 3 reeds uitgevoerde betalingen, wegens geen toegang tot het platform, dus geen uitvoering van hun kant van het door hun beweerde abonnement. Humo antwoordt in allerlei bochten maar niet to the point. Humo geeft toe dat zij niet beschikken over een ondertekend sepa-mandaat voor de domiciliëring. Een klacht werd geopend bij de consumentenombudsdienst - deze dienst laat mij weten dat zij na 10 weken nog geen antwoord ontvangen hebben van Humo.Ondertussen een vraag tot betaling van de 4e trimestriële betaling ontvangen, aangezien wij de domiciliëring stopgezet hebben. Wij reageren hierop dat er nog steeds een klacht hangende is, zowel bij hun als bij de consumentenombudsdienst. Geen antwoord.Wij vragen de retroactieve ontbinding van dat zogenaamde digitale abonnement, aangezien hier nooit uitvoering aan gegeven is, met terugbetaling van de 3 reeds uitgevoerde, onwettige afhoudingen (totaal 45€) en uiteraard kwijtschelding van het laatste trimestriële bedrag.