Beste, ik ben een tijd geleden lid geworden van Test Aankoop. Ik had een klacht over iets en wou deze graag aankaarten. Er werd me toen gezegd dat ik voor € 2 lid kon worden. Dus ik deed dit want € 2 vond ik best OK. Er is me toen gezegd dat dit maar voor 2 maanden was en dat ik daarna automatisch meer dan €10 per maand zou betalen (€10,65). Dit bedrag is nergens overeengekomen. Toen ik dit merkte heb ik direct gebeld en gevraagd om m'n abonnement stop te zetten. Ik kreeg vervolgens te horen dat ik over twee abonnementen beschik. Op beide abonnementen is mijn naam fout gespeld, ondanks dat ik dit telefonisch tot 3 keer heb moeten corrigeren.Mijn klachten zijn de volgende: 1. Hoe komt het dat ik slecht geïnformeerd was over de maandelijkse betaling van mijn abonnement? 2. Hoe komt het dat ik over twee abonnementen beschik? 3. Hoe komt het dat mijn naam keer op keer fout geschreven wordt? 4. Ook mijn e-mail adres is meerdere malen fout overgenomen waardoor ik dus wellicht veel e-mails gemist heb. 5. de website werkte niet goed toen ik me wilde aanmelden, dit is via een omweg uiteindelijk toch gelukt.Ik zou graag hebben dat jullie veel duidelijker zijn over de abonnementen veel minder telefonisch contact opnemen en meer via e-mail, om spellingfouten te vermijden en jullie website updaten zodat inloggen geen probleem meer is en zodat er een duidelijk overzicht te vinden is van het abonnement dat ik bij jullie heb, ik kan bijvoorbeeld nergens terugvinden dat ik €10,65 per maand aan jullie overdraag. Wanneer ik naar mijn abonnement ga zie ik enkel veel gestelde vragen en niets over mijn abonnement zelf.Jammer dat ik deze brief moet schrijven aan een bedrijf dat zelf klachten aankaart.