Terug

problemen met aansluiting van de Proximus-kabel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Proximus

16/01/2024

beste,reeds in september '23 hebben we contact opgenomen met Proximus om de kabel aan te sluiten op jullie netwerk. Reeds 5x (!!!) hebben we een afspraak gemaakt, maar de aansluiting is nog steeds niet uitgevoerd.Een simpele aansluiting op jullie netwerkkabel lukt nog steeds niet na 4 maanden. Onprofessioneel! ik ben ten einde raad en wil dat Proximus dan ook zo snel mogelijk de aansluiting doet.bedankt!

Berichten (7)

Proximus

Naar: J. D.

22/01/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Zoals eerder uitgelegd kunnen de werken enkel uitgevoerd worden mits vergunning van de gemeente.Bedankt voor het vertrouwen,Met vriendelijke groeten,Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-16-10.33.01.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005207882] Ref. [THREAD_ID:1921005207882]

J. D.

Naar: Proximus

22/01/2024

Beste,Ten eerste: vergunning aanvragen bij de gemeente lijkt me iets wat jullie/proximus aanvraagt, niet?Ten tweede: dat hebben jullie nog niet aan mij laten weten. Ook wel vreemd dat jullie dat niet laten weten aan m'n huurders die hiervoor al 5!!! keer bij jullie een afspraak hebben gemaakt voor de aansluiting.Ik hoop dat dit snel in orde komt!Joachim De Geyter

Proximus

Naar: J. D.

25/01/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven aan mevr. Van Bakel Danielle. Behoudens feedback van de gemeente Zwalm gaat de afspraak op 02/02 door.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-22-15.07.33.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005310683] Ref. [THREAD_ID:1921005310683]

J. D.

Naar: Proximus

07/02/2024

Beste,Ongeloof maar waar, maar mevr Danielle Van Bakel heeft me laten weten jullie de aansluiting van de kabel opnieuw NIET hebben uitgevoerd op 2/2!! Blijkbaar kon het team dat ter plaatse was, dit niet doen. Dit kan toch echt niet meer: al 6x!!!! heeft zij een afspraak gemaakt en hebben jullie niets gedaan. Dit is jullie corebusiness = proximus-kabel aansluiten!! Onverstaanbaar en onprofessioneel!! Ik ben steeds beleefd gebleven en heb hierop niets op social media gepost of in de pers (= ik werk bij het mediabedrijf/-uitgever Roularta), maar dit is nu de laatste kans. Graag aansluiting voor Paulatemstraat 6a en 6b.Waarom is aansluiting niet gebeurd?Graag ASAP een deftig team ter plaatste sturen en beide aansluitingen doen.Bedankt!Joachim De Geyter

Proximus

Naar: J. D.

12/02/2024

Beste,De klacht werd gescaleerd naar de betrokken diensten bij Scarlet.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-07-21.22.20.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005812382] Ref. [THREAD_ID:1921005812382]

J. D.

Naar: Proximus

20/02/2024

Beste Elke,We zijn 8 dagen verder en noch ik (= eigenaar) noch mevr Van Bakel Danielle (= huurster) hebben nog iets van jullie of Scarlet vernomen.Het gaat hier om een simpele aansluiting van de beide woningen aan de proximus-kabel die in de straat ligt, dus dat lijken me jullie diensten te zijn...Bedankt voor jullie spoedige actie!Joachim

Proximus

Naar: J. D.

22/02/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Vooraanleg zou op 21/02 uitgevoerd zijn. Gelieve voor al uw verdere vragen zich verder te richten tot Scarlett.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-20-07.16.11.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006130998] Ref. [THREAD_ID:1921006130998]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform