Terug

Problemen met aansluiting Telenet bij een verhuis

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: Telenet

28/12/2021

Geachte,Wij zijn net verhuisd naar een nieuwbouw-woning. In November hebben wij Telenet hiervan al op de hoogte al gebracht. Ze zeiden leg een kabel zodat wij die connectie kunnen maken. Ok. Dit hebben we gedaan op 13 december. In de week die er op volgde is er iemand komen kijken maar die heeft die kabel blijkbaar niet gezien en heeft ook niet aangebeld. Normaal gingen ze van Telenet komen op 21 december om ons aan te sluiten. De avond ervoor ziet mijn vriendin in de app van telenet dat die afspraak zonder ons maar te contacteren zomaar is verplaatst naar 27 januari!!!!! Dus ze zetten ons maar dan een maand zonder internet en TV. Dit is onaanvaardbaar te meer omdat de kabel er wel effectief ligt. De onderaannemer heeft dat zomaar beslist! Wij hebben naar de klantendienst verschillende keren gebeld. Uiteindelijk heeft er iemand ons TADAAM aangeraden (zo kunnen we via een toestel 4G omzetten naar WI-FI). Maar terug meer dan 40 euro aan kosten extra. Wat doe je dan? met 2 kids onder de 3 jaar in huis. En vanaf 4 januari verplicht thuiswerk via het internet? Nu moeten wij extra wachten tot 27 januari tot als er iemand eens wil langskomen maar moeten we ook ons abbonnement die op ons oud-adres staat nog altijd betalen ook al wonen wij daar niet meer. Ondertussen ook al via sociale media geklaagd over hen. Maar de klantendienst kan niets doen want het is de planningsdienst die ons een nieuwe afspraak moet geven. Blijkbaar zijn er daar vanuit de klantendienst al zeker 2 mails naar de planningsdienst vertrokken om ons probleem aan te kaarten.

Berichten (1)

Telenet

Naar: J. M.

06/01/2022

Klantennummer: 945171030 Beste klant, Hiermee verwijzen wij naar het voicemail gesprek van 6 januari 2021 en de e-mail van 6 januari. We willen u alvast bedanken voor uw geduld en begrip in dit dossier. Met vriendelijke groeten,Telenet --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform