Terug

Problemen met aanmelden mijn telenet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. S.

Naar: Telenet

09/07/2019

Beste Meermaals heb ik problemen om mij aan te melden via mijn Telenet . Dus kan nooit mijn saldo raadplegen of betalingen uitvoeren . Dus moet telkens betalingen uitvoeren via mijn Telenet. Dus doe dan betalingen via een instant overschrijving . Toch beweren zij dat het 5 dagen duurt voor zij de betaling ontvangen . Met een instant betaling staat het binnen enkele min bij hun op de rekening . Want zij natuurlijk het tegendeel beweren . Heb via de bank al info gevraagd er over . Bij een instant betaling is er rechtstreeks contact met mijn bank en hun bank . Als er geen contact met hun bank is kan de betaling ook niet door gaan . Dus met andere woorden als bij mij de betaling is door gegaan staat het bij hun meteen op hun rekening . Dit beweren dat dat niet kan ????? Volgens mijn bank Belfius kan het niet dat het bij hun er niet op staat . Wat kan ik hier aan doen Mvg stephanie schoovaerts


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform