Wij hebben een televisie toonzaalmodel gekocht bij Electro Depot, daar er geen meer voorradig waren en nieuwjaarsgeschenk was voor kids. Aankoop was kort voor nieuwjaar.Onze klacht is geen goeie service gekregen bij aankoop en al zeker geen goeie dienst naverkoop bij breuk.Het toestel heeft even gespeeld in winkel op onze vraag want bij aankomst speelde dit toestel niet, hierna werd hij neergelegd op plank daarna eerst in verkeerde doos gestoken tenslotte in juiste doos gestopt. Bij deze aankoop heeft men ons niet genoeg geinformeerd hoe we televisie moesten vervoeren zonder schade op te lopen. Wij hebben hun wel geinformeerd dat we mogelijks televisie gingen vervoeren zonder doos, daar hij met doos niet in auto kon. Voor hun was dit geen probleem zolang we televisie recht hielden en vast hielden. De doos hebben we bij Electro Depot achtergelaten. Dus wisten ze goed dat we zo gingen vertrekken. Bij thuiskomst met twee op plaats gezet aangesloten en bleek er een soort kras in beeldscherm te zitten naarmate langer spelen werd dit erger, spreken van 5 minuten spelen, was niet scherm maar inwendig te zijn.Dag nadien bij terug gaan naar winkel krijgen we te horen dat ze ons verwittigd hadden en dat ze wisten dat we terug gingen komen, terwijl dit niet zo was waarom zouden we een risico nemen met een kostprijs van 344 euro, we hebben geen geld teveel, integendeel. Ze konden dit niet aan fabriekant overbrengen daar het onze schuld was dat beeldbuis stuk was door zo te vervoeren. Het is ons woord tegenover die van hun.