Terug

problemen met aankoop / herstelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: MediaMarkt

27/02/2024

Beste, Ik kocht op 28/10/2023 de samsung smart watch GW6 bij media-markt voor €319.Enkele weken later begon ik te merken dat telkens ik een activiteit deed mijn horloge niet registreerde wat ik deed, Ik kreeg telkens de melding ' automatisch' onderbroken. Wat wil zeggen dat ik mijn galaxy smart watch eigenlijk niet kon gebruiken waarvoor ik hem gekocht had, Als ik BV: 60 min. had gesport dan was er misschien 30' van geregistreerd door constant die automatische onderbreking. Ik kan dus niet betrouwbaar mijn sportactiviteit registreren Ik heb deze op 16/01/24 terug binnen gebracht bij Media-markt om dit te laten nakijken en graag te laten herstellen. Ze hebben deze opgestuurd maar helaas kreeg ik enkele weken later de melding dat er geen fout gevonden was en ze de horloge een update hebben gegeven. Uiteraard zit ik nog steeds met hetzelfde probleem... Een smartwatch die geen activiteit kan registreren. Ik heb deze dan op 03/02/24 opnieuw naar Media-markt gebracht en opnieuw het probleem toegelicht ( met een duidelijk video/ foto ) van het probleem zelf. Zij hebben dit meegenomen in het dossier en opnieuw terug gestuurd naar samsung. Ze vertelde mij dat er waarschijnlijk kosten zullen verrekend worden, Ik heb duidelijk aangegeven ik NIETS betaal als mijn horloge niet hersteld zal worden. Nu krijg ik opnieuw een mail aan van Media-markt dat er opnieuw geen fout gevonden is maar ik wel een prijsopgave van €72,06 zal moeten betalen.Conclusie... Ik heb een smartwatch van €319 gekocht , ik moet nog €72,06 bij betalen voor fout die niet gevonden is (terwijl ik hier duidelijk beeld materiaal van heb) en ik heb nu de keuze of ik wil mijn product ongerepareerd retour en betaal de onderzoekskosten van €72,06 incl BTW of ik doe afstand van mijn toestel.Hoe kan zoiets? Dan zou ik nu € 391,06 betalen voor de Samsung Galaxy smartwatch maar eigenlijk werkt het niet. Ik kan deze niet gebruiken voor wat het zou moeten.Hoe kan dit toch opgelost worden?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform