Terug

Problemen met aangaan abonnement en terugbellen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Z. L.

Naar: Proximus

22/08/2023

BesteIk belde op 14/08 de eerste keer naar de klantendienst vanProximus. Ik wou een abonnement aangaan. Hierbij heb ik 50min aan de lijn gehangen met een jongeman en eindstand kon mijn abonnement niet besteld worden want het systeem nam mijn adres niet aan. Hij zou een intern ticket maken voor het probleem en ze zouden me op 15/08 zelf terugbellen. 17/08 nog niks vernomen dus zelf gebeld. Iemand genaamd Mercedes aan de lijn, was super onvriendelijk en na mij in de wacht te zetten na 38min werd de lijn verbroken. Opnieuw gebeld en daar weer 48min verspild. Na alles voor de 3e keer met iemand te overlopen weer hetzelfde probleem met het adres. Ik werd verzekerd om 17u 18/08 teruggebeld te worden. 22/08 nog niks vernomen en ondertussen ergens anders een abonnement genomen.

Berichten (8)

Proximus

Naar: Z. L.

04/09/2023

DATA NOT AVAILABLE

Proximus

Naar: Z. L.

04/09/2023

DATA NOT AVAILABLE

Proximus

Naar: Z. L.

04/09/2023

Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Indien u mij een contactnummer bezorgt waarop u tijdens de kantooruren (08:00 uut tot 16:30 uur) bereikbaar bent, neem ik zo snel mogelijk telefonisch contact met u op.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficient mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is gea¯nstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-22-11.45.22.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921000932402]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921000932402]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: Z. L.

04/09/2023

Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Indien u mij een contactnummer bezorgt waarop u tijdens de kantooruren (08:00 uut tot 16:30 uur) bereikbaar bent, neem ik zo snel mogelijk telefonisch contact met u op.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficient mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is gea¯nstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-22-11.45.22.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921000932316]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921000932316]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Z. L.

Naar: Proximus

21/09/2023

Mijn doorgegeven telefoonnummer kan u mij tussen 10-12u op bereiken in de week. (0479659130)

Proximus

Naar: Z. L.

26/09/2023

Beste,Na onderzoek kunnen we niet ingaan op een vraag tot tegemoetkoming daar u geen klant bent bij Proximus.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-09-21-20.05.23.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001629169]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001629169]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Z. L.

Naar: Proximus

26/09/2023

Beste ElkeZover was ik ook al. Tuurlijk ben ik geen klant, ik ben van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb de kans niet gekregen om klant te worden, laat staan dat dit nu ook zeker niet meer hoeft voor mij. Ik heb enkel dit bericht en recensies op andere kanalen geplaatst om aan anderen te laten weten wat voor flutklantenservice hier is.

Proximus

Naar: Z. L.

06/10/2023

Beste,Onze excuses voor het ongemak, maar zoals reeds meegedeeld kunnen we geen tegemoetkomingen geven aan niet Proximusklanten.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-09-26-10.02.15.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001973202]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001973202]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform